Gå til innhold

Kjenner ikke orgasmen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde keisersnitt for litt over 5 måneder siden og har helt siden svangerskapet satt av 20 minutter hver dag til å knipe.menjeg kjenner knapt at jeg får orgasme. Hva kan jeg gjøre?... Hilsen fortvilet..

Anonymous poster hash: 8f86d...aac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde keisersnitt for litt over 5 måneder siden og har helt siden svangerskapet satt av 20 minutter hver dag til å knipe.menjeg kjenner knapt at jeg får orgasme. Hva kan jeg gjøre?... Hilsen fortvilet..

Du får vel ikke orgasme hvis du ikke kjenner den!....-det tar tid å komme seg etter en fødsel selvom det var keisersnitt. Spedbarnsperioden er skikkelig slitsom. Der tar seg nok opp etterhvert

Anonymous poster hash: 5fe68...486

Skrevet

Du får vel ikke orgasme hvis du ikke kjenner den!....-det tar tid å komme seg etter en fødsel selvom det var keisersnitt. Spedbarnsperioden er skikkelig slitsom. Der tar seg nok opp etterhvert

Anonymous poster hash: 5fe68...486

😂 kongekommentar 👏👏

Dagens beste innlegg, jeg kjenner ikke når jeg får orgasme 😂 sorry, altså, men den var veldig god.

Anonymous poster hash: 015c2...f97

Skrevet

Lær dere å lese da!

Hun skrev ikke at hun ikke kjente orgasme men at hun knapt kjente det.

Er forskjell det!

Skrevet

Det går faktisk an å ha orgasme uten å kjenne den. Så det på tv her om dagen av alle ting. Og da var det en mann, full utløsning, men kjente ingenting. Han fikk hjelp. Så det kan skje, er bare ikke veldig vanlig.

Til deg hi, så tenker jeg at det helt sikkert går seg til. Og om det ikke gjør det, så er det mulig å gå videre med det til lege eller no. Lykke til!

Anonymous poster hash: e06a8...4c0

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Det er forskjell på utløsning og orgasme for menn. Som regel skjer de to tingene samtidig, men noen ganger utløsning uten orgasme.

Skrevet

Det går faktisk an å ha orgasme uten å kjenne den. Så det på tv her om dagen av alle ting. Og da var det en mann, full utløsning, men kjente ingenting. Han fikk hjelp. Så det kan skje, er bare ikke veldig vanlig.

Til deg hi, så tenker jeg at det helt sikkert går seg til. Og om det ikke gjør det, så er det mulig å gå videre med det til lege eller no. Lykke til!

Anonymous poster hash: e06a8...4c0

Ja.utløsning og orgasme er to forskjellige ting

Anonymous poster hash: 54f94...98a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...