Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #1 Skrevet 23. juli 2015 Hvor mange grader har dere den på om natta? Og dagen? Anonymous poster hash: 450fc...e5e
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #2 Skrevet 23. juli 2015 22 på natt og litt mindre på dag for å kjøle oss ned. Anonymous poster hash: 1f3fe...f56
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #4 Skrevet 23. juli 2015 Vi har den på 26 på natta. Lurt å ikke ha det for kaldt/kald trekk rett på mens man sover, lett å bli forkjølet. Anonymous poster hash: a6e6f...ae5
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #5 Skrevet 23. juli 2015 En plass mellom 22 og 26 da...? Hi Anonymous poster hash: bffe9...878
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå