Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #1 Skrevet 23. juli 2015 I dag mottok jeg en Mail fra Paypal.com, der de sier at de midlertidig har sperret kontoen fordi de har grunn til å tro at opplysningene de har registrert på kontoen min ikke er autentiske. Det ligger ved link til et skjema som kan kaste ned, de ber meg om å sende inn opplysningene på nytt.Mailen er på prikkfritt engelsk. Jeg bruker paypal svært sjelden, men synes det er synd om jeg mister muligheten, da det er veldig praktisk. Samtidig tør jeg ikke gjøre som de sier, da synes det lukter svindel. Er det noen andre som har mottatt en slik Mail? Hvordan kan jeg sjekke om paypal-kontoen fortsatt virker? Prøve å kjøpe noe? Hjelp. Anonymous poster hash: c9ea2...5c7
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #2 Skrevet 23. juli 2015 Har fått den flere ganger og sletter den selvfølgelig. Trenger de oppdateringer finner du det ved å logge inn på deres sider og ta det der. Aldri gjennom en annen link. Gjelder alt anen også. Anonymous poster hash: 70579...568
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #3 Skrevet 23. juli 2015 Jeg har mottatt en sånn mail, måtte sende inn noe dokumentasjon på at jeg er meg og forklare den uvanlige aktiviteten. Da ble kontoen åpnet igjen. Var litt styr, så hadde det ikke vært for at jeg hadde en del penger på kontoen (hadde solgt en del ting), så hadde jeg heller lagd en ny. Du sjekker kontoen din ved å logge inn på www.paypal.com Gå inn via den adressen, ikke via mailen, i tilfelle den ikke er fra dem. Anonymous poster hash: 35dcc...448
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #4 Skrevet 23. juli 2015 Det er phishing. Slett den og glem den. Anonymous poster hash: 6cf2b...009
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå