Gå til innhold

Noen monopoleksperter her?;)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Diskusjon:

 

Når man skal kjøpe hotell, må man betale verdien av de fire husene som står i ruta + den summen som står på kortet, eller bare levere inn de fire husene og bare betale summen på kortet?

 

Er midt i et spill, håper noen vet;)

 

Anonymous poster hash: 50179...559

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Diskusjon:

 

Når man skal kjøpe hotell, må man betale verdien av de fire husene som står i ruta + den summen som står på kortet, eller bare levere inn de fire husene og bare betale summen på kortet?

 

Er midt i et spill, håper noen vet;)

 

Anonymous poster hash: 50179...559

Du leverer inn de fire husene og betaler "hotell" summen :)

 

Anonymous poster hash: 063c2...7b0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...