Gå til innhold

Hvor ofte gråter du?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gråter flere ganger i uka...😥hva med dere?

 

Anonymous poster hash: ff98c...c1d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svært sjeldent når jeg tenker meg om. Har vært igjennom det utenkelige, som psykisk og fyskisk vold som liten, voldtekt (incest), forsøkt drept av min bror, venneløs og mer.

 

Alt dette har gjort meg sterkere, har fått hjelp og greier å se fremover. Gråter sjeldent av "filleting"

 

Anonymous poster hash: e12e0...fa1

Skrevet

Et par ganger i året kanskje.

Hvorfor gråter du så ofte da?

 

Anonymous poster hash: 31041...25a

Skrevet

altså, jeg kan grate hver dag av sanger, filmer, osv....

men ejg grater sjeldent av noe personlig...

Skrevet

Har grått to ganger i år, så ikke så veldig ofte vil jeg si. Men så har det heller ikke skjedd så mye som har fått meg til å gråte. Gråter sjelden uten at jeg er ordentlig lei meg.

Skrevet

Kan gråte av en film eller sånt, men veldig sjelden av ting jeg er lei meg for på det personlige plan. Selv om det til tider er nok å gråte over der.

Hva gråter du av så ofte da HI?

Skrevet

Før antidepressiva, hver dag,

Nå, annenhver er mnd kanskje.

 

Anonymous poster hash: b5d58...2a6

Skrevet

Annen hver uke kanskje. Varierer litt, men vil tro annenhver uke i gjennomsnitt

 

Anonymous poster hash: ce994...ab1

Skrevet

Det går i bølger. Noen ganger daglig for så å gå uker mellom hver gang.

Skrevet

Vanligvis av teite ting som filmer og ting på tv, men nå er jeg inne i en vanskelig situasjon med kjæresten og det har vært litt tårer de siste ukene..

 

Anonymous poster hash: a09bb...a0e

Skrevet

Vanligvis av teite ting som filmer og ting på tv, men nå er jeg inne i en vanskelig situasjon med kjæresten og det har vært litt tårer de siste ukene..

 

Anonymous poster hash: a09bb...a0e

Skrevet

Seinest i dag

 

Anonymous poster hash: e10fa...1cf

Skrevet

Gråter pga feile valg i livet og angst, har mye smerter daglig

 

Anonymous poster hash: ff98c...c1d

Skrevet

sjelden, kun hvis det skjer noe trist eller en trist film

Skrevet

Sjelden.

Kun hvis noen dør f.eks

Men jeg hadde svangerskapsdepresjon og da gråt jeg i flere timer daglig i flere måneder.

Unner ikke min verste fiende å gå gjennom depresjon.

Når det er sagt, så er det helt greit å gråte fordi man er følsom. Når man ser en rørende film f.eks. Jeg er bare ikke så følsom av meg.. 😉

 

Anonymous poster hash: f1fa8...f37

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...