Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #1 Skrevet 23. juli 2015 Jeg gråter flere ganger i uka...😥hva med dere? Anonymous poster hash: ff98c...c1d
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #2 Skrevet 23. juli 2015 Svært sjeldent når jeg tenker meg om. Har vært igjennom det utenkelige, som psykisk og fyskisk vold som liten, voldtekt (incest), forsøkt drept av min bror, venneløs og mer. Alt dette har gjort meg sterkere, har fått hjelp og greier å se fremover. Gråter sjeldent av "filleting" Anonymous poster hash: e12e0...fa1
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #3 Skrevet 23. juli 2015 Et par ganger i året kanskje. Hvorfor gråter du så ofte da? Anonymous poster hash: 31041...25a
Nullstress;) Skrevet 23. juli 2015 #4 Skrevet 23. juli 2015 altså, jeg kan grate hver dag av sanger, filmer, osv.... men ejg grater sjeldent av noe personlig...
Ikkedytt Skrevet 23. juli 2015 #5 Skrevet 23. juli 2015 Har grått to ganger i år, så ikke så veldig ofte vil jeg si. Men så har det heller ikke skjedd så mye som har fått meg til å gråte. Gråter sjelden uten at jeg er ordentlig lei meg.
Miamimom Skrevet 23. juli 2015 #6 Skrevet 23. juli 2015 Kan gråte av en film eller sånt, men veldig sjelden av ting jeg er lei meg for på det personlige plan. Selv om det til tider er nok å gråte over der. Hva gråter du av så ofte da HI?
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #7 Skrevet 23. juli 2015 Før antidepressiva, hver dag, Nå, annenhver er mnd kanskje. Anonymous poster hash: b5d58...2a6
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #8 Skrevet 23. juli 2015 Annen hver uke kanskje. Varierer litt, men vil tro annenhver uke i gjennomsnitt Anonymous poster hash: ce994...ab1
*Miss Marple* Skrevet 23. juli 2015 #9 Skrevet 23. juli 2015 Det går i bølger. Noen ganger daglig for så å gå uker mellom hver gang.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #10 Skrevet 23. juli 2015 Vanligvis av teite ting som filmer og ting på tv, men nå er jeg inne i en vanskelig situasjon med kjæresten og det har vært litt tårer de siste ukene.. Anonymous poster hash: a09bb...a0e
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #11 Skrevet 23. juli 2015 Vanligvis av teite ting som filmer og ting på tv, men nå er jeg inne i en vanskelig situasjon med kjæresten og det har vært litt tårer de siste ukene.. Anonymous poster hash: a09bb...a0e
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #12 Skrevet 23. juli 2015 Seinest i dag Anonymous poster hash: e10fa...1cf
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #13 Skrevet 23. juli 2015 Gråter pga feile valg i livet og angst, har mye smerter daglig Anonymous poster hash: ff98c...c1d
februarprins2013 Skrevet 23. juli 2015 #14 Skrevet 23. juli 2015 sjelden, kun hvis det skjer noe trist eller en trist film
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #15 Skrevet 23. juli 2015 Sjelden. Kun hvis noen dør f.eks Men jeg hadde svangerskapsdepresjon og da gråt jeg i flere timer daglig i flere måneder. Unner ikke min verste fiende å gå gjennom depresjon. Når det er sagt, så er det helt greit å gråte fordi man er følsom. Når man ser en rørende film f.eks. Jeg er bare ikke så følsom av meg.. 😉 Anonymous poster hash: f1fa8...f37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå