Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #1 Skrevet 23. juli 2015 Bør alt lages fra bunnen av? Lager virkelig alle småbarnsfamilier alt fra bunnen av? Ser ikke så mange som snakker høyt om at de bruker Toro saus eller findus fiskepinner.. Anonymous poster hash: 59b50...c70
ØYNE Skrevet 23. juli 2015 #2 Skrevet 23. juli 2015 Vi lager alt fra bunn av. Men det gjorde vi også før barna kom, så er innarbeidet hos oss
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #3 Skrevet 23. juli 2015 Det gjør vi ikke her i hvert fall. Det sier seg selv at når hele familien stresser ut av døra litt over 7 og er hjemme i 16-17 tida og middagen skal lages på et blunk må det bli lettvinte løsninger for at hverdagen skal gå rundt Anonymous poster hash: 574f6...45c
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #4 Skrevet 23. juli 2015 Her i huset er begge deler helt greit. Barna har fått både hjemmelaget lasagne og toro lasagne, hjemmelaget brun saus og toro barnaise saus. Før de er året gamle har vi ikke gitt ferdigmat da, det er altfor mye salt i det, da har de fått mest rene produkter som grønnsaker, poteter, fisk o.l. Etter at de har rundet året har de fått smake mer og mer av alt vi andre spiser, også mer krydret og salt mat, men vi har vært obs på særlig salt en god stund til. Gradvis har vi spist det samme alle sammen. Nå er ikke ungene så små lenger, yngste begynner på skolen til høsten, og vi spiser mest hjemmelaget mat, men det blir også litt toro. Anonymous poster hash: fdde9...cb3
Willy W Skrevet 23. juli 2015 #5 Skrevet 23. juli 2015 Her veksler vi mellom å lage alt fra bunn av til halv og helfabrikata
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #6 Skrevet 23. juli 2015 Jeg lager det meste fra bunnen av. Har merket at når det er laget fra bunnen av, så trives jeg med matlaginga, mens jeg synes det er et ork å lage halvfabrikata. Mat fra bunnen av kan liksom justeres så mye mer, med halvfabrikata så må man ha det som trengs. Jeg tenker jo litt på hva barna får i seg, men mest går det på min egen trivsel som "kokk". Barna spiser så variert utenom at halvfabrikata hadde nok neppe tatt livet av dem. 😊 Anonymous poster hash: 296d8...085
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå