Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #1 Skrevet 23. juli 2015 For ca 6mnd siden oppdaget jeg at samboeren hadde vært utro mot meg, fram til da hadde han fått lov til å være så mye han ville med venner, selv om vi hadde planer i lag sa jeg at det var greit hvis vennene spurte om han ville være med på noe, aldri nektet han noe! Etter utroskapen er det jeg som Z Anonymous poster hash: 6b8c8...12f
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #2 Skrevet 23. juli 2015 Hva som er slemt? Anonymous poster hash: 333a1...680
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #3 Skrevet 23. juli 2015 For ca 6mnd siden oppdaget jeg at samboeren hadde vært utro mot meg, fram til da hadde han fått lov til å være så mye han ville med venner, selv om vi hadde planer i lag sa jeg at det var greit hvis vennene spurte om han ville være med på noe, aldri nektet han noe! Etter utroskapen er det jeg som Z Anonymous poster hash: 6b8c8...12f Er såret, mens han ikke vil snakke/tenke på det. Jeg føler at det er jeg som får straffen for alt. Nå er vi på ferie der han har en venninne som han ikke har møtt på lenge, som han har holdt litt på med for mange år siden, er det slemt av meg å nekte han å møte henne? Anonymous poster hash: 6b8c8...12f
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #4 Skrevet 23. juli 2015 På en måte; nei. På den andre måten; hvor lenge skal du fortsette med det? Om du snart ikke har fått igjen noe tillitt til han, så vil ikke forholdet vare. Anonymous poster hash: 0e82f...c6a
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #5 Skrevet 23. juli 2015 Hvis han ikke kan respektere at du syntes det er vanskelig at han møter en han har holdt på med, etter å ha blitt tatt i å bli utro så bør du komme deg vekk så fort som mulig.. Hvorfor har han fått en ny sjanse? Og hvorfor skal han møte en gammel "flamme"? At han tør, sier jeg! Anonymous poster hash: 95884...349
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #6 Skrevet 23. juli 2015 For ca 6mnd siden oppdaget jeg at samboeren hadde vært utro mot meg, fram til da hadde han fått lov til å være så mye han ville med venner, selv om vi hadde planer i lag sa jeg at det var greit hvis vennene spurte om han ville være med på noe, aldri nektet han noe! Etter utroskapen er det jeg som Z Anonymous poster hash: 6b8c8...12f Er såret, mens han ikke vil snakke/tenke på det. Jeg føler at det er jeg som får straffen for alt. Nå er vi på ferie der han har en venninne som han ikke har møtt på lenge, som han har holdt litt på med for mange år siden, er det slemt av meg å nekte han å møte henne? Anonymous poster hash: 6b8c8...12f Mannen burde selv forstå at han ikke skal ha kontakt med "venninner" han har pult på tidligere når han har har vært utro. Virker ikke som om han respekterer deg eller dine følelser! Vil du virkelig fortsette et forhold med en slik mann? Anonymous poster hash: 902ec...c2e
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #7 Skrevet 23. juli 2015 Vi skal være her i ti dager, har bestilt hotell 1time unna søsteren hans(er henne vi bir hos mens vi er her) for at han skal ha en party helg med to kompiser, vi har egentlig ikke råd til den helgen og jeg vil ikke at han skal bruke ferien vår til å feste med kompiser mens jeg og babyen sikkert blir sittende på hotellrommet hele helgen.. Anonymous poster hash: 6b8c8...12f
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #8 Skrevet 23. juli 2015 Hvis dere har baby i tillegg, WTF?!? Nei, du er ikke slem om du har lyst til å ha ferie med kjæresten din. Det er IKKE slemt at du ikke vil at han skal drikke seg drita med kompiser mens du stirrer i veggen og vet at en gammel venninne han har pult er ute der et sted også.. Hvis han ikke respekterer det.... Du fortjener bedre enn det.. Det at du i det hele tatt spør om du kan få lov til å kreve dette.. Kjære deg, det er deg han skal prioritere! Anonymous poster hash: 95884...349
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #9 Skrevet 23. juli 2015 Du fortjener bedre!! Anonymous poster hash: 333a1...680
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #10 Skrevet 23. juli 2015 Vi skal være her i ti dager, har bestilt hotell 1time unna søsteren hans(er henne vi bir hos mens vi er her) for at han skal ha en party helg med to kompiser, vi har egentlig ikke råd til den helgen og jeg vil ikke at han skal bruke ferien vår til å feste med kompiser mens jeg og babyen sikkert blir sittende på hotellrommet hele helgen.. Anonymous poster hash: 6b8c8...12f Den mannen får du det myyyyye bedre uten, Hi!!!! Det å la deg i ferien sitte igjen på et hotellrom med babyen mens han skal ut på galleien med gutta boys viser at denne mannen ikke har respekt for deg (eller vil tilbringe særlig tid med deg...). Hadde jeg vært deg ville jeg reist hjem og planlagt flytting - om det er du eller han som flytter. Dette forholdet kommer aldri til å fungere siden mannen driter så i deg og dine følelser. Da er det bedre at du tar ansvar for din egen lykke og går slik at du på sikt kan bli lykkelig igjen. Når lever du bare i en verden hvor du betyr mindre og mindre og du blir nedpsyket av en fyr som ikke bryr seg nok om deg. Han lever singellivet - la ham gjøre det, men uten deg! Reis hjem, du vil få mer ferie der enn der du er nå. Og så forbereder du resten av livet ditt. Anonymous poster hash: 902ec...c2e
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #11 Skrevet 23. juli 2015 Har han over hode bedt om tilgivelse eller er det du som har tryglet han om å bli? Høres ut som det siste på oppførselen hans. Anonymous poster hash: 7df96...fee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå