Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #1 Skrevet 23. juli 2015 Skal pĂ„ handletur i morgen Ă„ tar gjerne imot middagstipsđ  Anonymous poster hash: 5732e...dc9
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #2 Skrevet 23. juli 2015 Fredag: taco (har ikke spist det i hele sommer sÄ i gÄr fikk vi streng beskjed fra ungene om at det var pÄ tide Ä ha det igjen )  LÞrdag: biff med flÞtegratinerte poteter og stekte grÞnnsaker  Anonymous poster hash: 0a08d...fac
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #3 Skrevet 23. juli 2015 Jeg har bursdag pÄ sÞndag sÄ da hÄper jeg pÄ noe jeg liker:-)  Anonymous poster hash: fa66a...522
âââ Skrevet 23. juli 2015 #4 Skrevet 23. juli 2015 (endret) Fredag: Taco. Laurdag: Hjortebiff med sĂžtpoteter, fylte champignon, stekt tomat og salat. SĂžndag: Laksefilet med ris, wokgrĂžnnsaker og creme fraiche-saus.  Med mine helgemenyar er det 90% sjanse for at ein av rettane faktisk blir laga, 60% sjanse for at to blir realisert og kanskje 40% for full pott. Plutselig et vi middag hjĂ„ andre, eller av andre grunnar avviker frĂ„ planen. Endret 23. juli 2015 av â
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ