Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #1 Skrevet 23. juli 2015 Jeg sliter med hodepine nesten daglig, milde smerter som regelt, men kan ha perioder med sterke smerter.Brukt en del ibux og paracet(men mest pga en annen plage jeg har)....når jeg går opp bakker/trimtur og blir sliten får jeg hodepine og tinnitusen(øresusen)blir mye sterkere...er det noe å springe til lege for elr hva ville dere gjort?Føler jeg har hatt klippekort hos legen for det andre så det frister lite....vært slik lenge... Anonymous poster hash: 55bea...d91
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #2 Skrevet 23. juli 2015 Ville definitivt tatt det opp med legen . Kan jo være det faktisk er noe å gjøre med det. Uansett greit for legen å vite ettersom du også plages med andre ting. Anonymous poster hash: 487b5...9ff
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #3 Skrevet 23. juli 2015 Tok det opp en gang, men da bare avfeide hun det med at jeg hadde små barn(og nyfødt i tillegg)...stress Anonymous poster hash: 55bea...d91
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #4 Skrevet 23. juli 2015 Jeg kjenner ei som får migrene ved fysisk aktivitet. Skal hun på tung fjelltur f.eks må hun passe på å drikke mye på forhånd og ikke sprenge seg. Få sjekket om du har noe sånt. Anonymous poster hash: c3994...10c
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #5 Skrevet 23. juli 2015 Selvfølgelig hadde jeg tatt det opp med legen. Skriv hodepinedagbok over et par uker før du går dit, så sparer du tid (daglig: hvor mange "anfall", intensitet, medisinering, varighet, utløsende faktorer osv). Migrene er et alternativ. Mange kan oppleve at pulsøkning trigger anfall. Det vil vanligvis være ensidig hodepine i så fall. En annen mulighet er medikamentutløst hodepine, om du har tatt paracet og ibux jevnlig over tid. Anonymous poster hash: 52b44...f3b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå