Gå til innhold

Hvordan oppbevarer dere tegningene til barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini lager ofte malerier og tegninger på store a3(?) ark. Hvordan oppbevarer dere disse? Vil jo ikke brette de...

De i a4 har jeg i en Kassett-eske fra ikea.

Anonymous poster hash: d6906...a3e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De tegner for det meste på A4 ark, og de oppbevarer jeg i hversine permer hvis det er ordentlig gjort. Er det kun ett par kruseduller går de i søpla.

Hvis du går på en engros butikk har de kanskje A3 mapper du kan kjøpe å legge tegningene i? :)

Skrevet

Har en stor kasse på loftet med mange tegninger. I tillegg har vi ca 20 på veggen.

Anonymous poster hash: 8772d...84a
Skrevet

Jeg har de i permer. Også noen A3 ark. Bretter de i to og lager hull på endene.

Men, helt seriøst...er det andre enn meg som er d....lei alle tegningen som blir med hjem fra bhg? Her lager begge barna mine 3-5 tegninger hver, HVER dag, i lang tid! Sukk...

Skrevet

De går stort sett i papiravfallet, gitt.

Anonymous poster hash: f377c...750

Skrevet

Men, helt seriøst...er det andre enn meg som er d....lei alle tegningen som blir med hjem fra bhg? Her lager begge barna mine 3-5 tegninger hver, HVER dag, i lang tid! Sukk...

her er det svært lite de sender med hjem, så det som lages tas vare på... Ofte i a3 da.

Skrevet

her er det svært lite de sender med hjem, så det som lages tas vare på... Ofte i a3 da.

Da er det mer stas å ta vare på ting, ja. Men tegninger barna tegner, legger de selv på plassene sine. De vil ha det med hjem. Og det er en god bunke daglig😏 blir litt sprø...

Skrevet

Det meste går i den grønne dunken.

Noen av de fineste tar jeg vare på i en perm, er nesten bare A4, de få i A3 bretter jeg

Anonymous poster hash: d0dc1...7af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...