Gå til innhold

" Det finnes ikke dårlig vær " ....

Anbefalte innlegg

Skrevet

... Men denne sommeren tar virkelig kaka!

Vi nærmer oss straks en overstått sommerferie med en hittil varighet på fire uker ,( Hvor vi kun har hatt fire, gode finværsdager )..

Over helgen, gjenstår det en siste uke med ferie - og det meldes kun om drittvær, med unntak av en oversikt som viser en grå sky med fare for REGN!!!

Hva er det som skjer?

Vi har brukt sommeren på å gjøre kreative ting, tegnet, vært på turer osv. - og stort sett har regnklær, støvler og vindjakker vært en del av aktivitetene.

Feriehus i syden, neste!!

:sur:  :frustrert:

Anonymous poster hash: c8823...1b7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I don't care!

Vi har hatt en strålende sommer i Norge!

Anonymous poster hash: 80e85...c74

Skrevet

I don't care!

Vi har hatt en strålende sommer i Norge!

Anonymous poster hash: 80e85...c74

Skulle vært i Finnmark en hel sommer du. Tror nok tonen ville vært en helt annen da ;)

Kjære hi. Jeg pleier heller ikke klage over været, men i år sier jeg bare dæven!!! Kan telle på ca. 0 fingre hvor mange sommerdager vi har hatt. Kjenner jeg blir idiot og angrer som bare juling at vi ikke bestilte syden-billetter da vi hadde ferie :( men trøster meg med at di som har ferie nå, ikke har noe bedre vær enn vi hadde.

Anonymous poster hash: c9496...e97

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Enig med deg! Sommeren i år har virkelig ikke vært noe å skryte av. Har dog hatt to uker med finvær, men ellers har det vært regn og/eller kaldt.

Jeg trenger ikke like mye varme som det var i fjor, men hadde vært koselig å kunne sitte på terrassen og grille uten boblejakke :P

Skrevet

Her på østlandet har det vært flott. En passelig blanding av regn og sol, ikke så varmt at vi ikke orker noe eller får problemer med søvnen og fine badetemperaturer. Svigerforeldrene mine er i "Syden" og har hatt 40 grader. Stakkars mennesker. De har stort sett måttet holde seg på hotellrommet der det er aircondisijon.

Anonymous poster hash: 4006d...cf5
Skrevet

Blir nok sydenboom framover i høst. Du er ikke alene om å være skuffet over sommeren.

Anonymous poster hash: 19172...56d

Skrevet

Opplegget er vel mer at vi har blitt bortskjemt med riktig gode somre et par år. Nå er vi vel tilbake på sånn ca normalsommer... Vi bor i et rikt og flott land, men det er jo en kjensgjerning at dette landet vårt ligger langt mot nord, like oppunder pol-isen og faktisk i ytterkant av hvor det slik sett er mulig å leve. Siden klimaendringene også fører til at de varme havstrømmene vi nyter godt av , er i ferd med å skifte retning og over tid vil snu seg bort fra oss, så bør vi nok være forberedt på dårligere somre, strengere vintre og generelt sett mer ustabilt og røft vær.

Anonymous poster hash: 55293...f5d

Skrevet

Det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær.... det er helt rett det.

Men selv om det kanskje ikke finnes dårlig vær, så finnes det definitivt dårlige sommere ;)

Jeg bor også på østlandet. Her jeg bor har det blåst mye når sola har vært fremme, så selv om temperaturen har vært grei så har jeg kun hatt på bikini to ganger (tre timer tilsammen). Får ikke sommerfølelsen når det er for kaldt til å sole meg.

Hadde det ikke vært for den forbaska vinden så hadde det vært flott.

Anonymous poster hash: e6f35...8e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...