Virre Vips Skrevet 23. juli 2015 #1 Skrevet 23. juli 2015 I går skulle jeg hjelpe til å rydde av bordet da jeg knuste en skål i et arveservice. De har tidligere prøvd å få tak i flere skåler, og jeg knuste da en av fem skåler og er ganske så lei meg sjøl. Jeg tenkte å friste lykka her, og snu uhell til hell!Så om noen har Rørstrand Blå Eld 611, kopp og asjett - hvit kopp med blå asjett som de ønsker å selge, ta kontakt! (slik at gravide meg får litt hjertero igjen...) Legger ved to bilder:
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #2 Skrevet 23. juli 2015 Har desverre ikke noe å selge deg. Men vil tipse deg om å kikke på bruktbutikker Anonymous poster hash: b22eb...25b
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #3 Skrevet 23. juli 2015 Vet ikke hvor i landet du bor, men på fb finnes det sånne hjelpegrupper. Jeg er medlem i en gruppe som heter: "hjelp til alt mulig, og den er ganske fantastisk, folk får virkelig hjelp til alt mulig Så kanskje en sånn gruppe kan hjelpe deg? Anonymous poster hash: 924c2...f43
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #4 Skrevet 23. juli 2015 http://www.tradera.com/search?q=Rörstrand%20blå%20eld&categoryId=341141 Anonymous poster hash: 1d420...32f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå