Gå til innhold

Siste ungen for min del..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Grunnet manglende søvn i snart 16 mnd! Våkner midt på natta og er våken i oppimot to timer. Klokka ble vel 2-3 i natt før vi sovnet. Måtte legge meg inne på barnerommet. Har ingen smerter noen sted. Eller er sulten. Får kos og nærhet, har prøvd de fleste søvntips. Får bare godta at det kanskje blir slik i et år til. Har en til og kan ikke huske jeg følte meg så lite opplagt....ungen er smørblid på dagtid, på natta starter lurvelevenet.

Anonymous poster hash: c47e4...372

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ditt valg. Noen unger er bare sånn. Min var sånn frem til toårsalder.

Anonymous poster hash: 5e1b6...260

Skrevet

Uff. Ikke for å skremme deg, men to av mine har vært slik frem til fireårsalder. Veldig tøft mens det står på! Jeg har fått en sovedukke til slutt, og krysser fingrene for at det varer. Det tøffeste for meg var når jeg måtte ut i jobb igjen. Ble noen år med zombietilværelse. Håper for din del det går raskere over hos dere?

Anonymous poster hash: 23116...864

Skrevet

Er jo det jeg sier, skjønner jo at mange "sliter" med søvn frem til 2 årsalderen. Innstilt på det. Kunne aldri aldri fått to tette, hadde aldri klart det. Våkner uopplagt hver dag.

Skrevet

Uff. Ikke for å skremme deg, men to av mine har vært slik frem til fireårsalder. Veldig tøft mens det står på! Jeg har fått en sovedukke til slutt, og krysser fingrene for at det varer. Det tøffeste for meg var når jeg måtte ut i jobb igjen. Ble noen år med zombietilværelse. Håper for din del det går raskere over hos dere?

Både jeg og samboer jobber. Han 100 og jeg 75%. Snart skal minsten i bhg. Ser frem til og sove hjemme etter og ha levert i bhg og SFO og så gå på jobb på ettermiddag..gleder meg til søvn!

Skrevet

Noe jeg har lært meg etter noen år med barn er at plutselig kan ting snu, fra en dag til en annen. Om det kan være en trøst :)

Anonymous poster hash: 3c820...55f

Skrevet

Både jeg og samboer jobber. Han 100 og jeg 75%. Snart skal minsten i bhg. Ser frem til og sove hjemme etter og ha levert i bhg og SFO og så gå på jobb på ettermiddag..gleder meg til søvn!

Så bra at du ikke trenger å jobbe fullt. Utnytt hver mulighet til søvn, og vit at selv om det kan ta tid vil det bli bedre! Vanskelig mens man står i det, og helst vil krype inn i et bjørnehi og bli der til neste vår, men det kommer en tid hvor du føler deg uthvilt igjen💕

Skrevet

Det samme sa jeg om jente nr 2 her.

Nå er hun snart fem og de siste 2 årene har vi måtte dra henne ut av senga til frokost ;)

Nå venter vi nr 3 :)

Skrevet

Det sa jeg om nr 1.... Så kom nr 2. Nr 2  sov, nr 1 var våken. Hun sov ikke en hel natt før hun var 5.... Nå har jeg 3 og litt usikker på hva søvn og hvile er, da jeg ikke har fått stort av noen av delene på snart 11 år, men pytt. De blir vel store :P

Anonymous poster hash: 352c9...4e4
Skrevet

Føler med deg.. Etter drøye tre år (pluss at eldsteman våknet mye) har jeg nå (nesten) sovet hele natta i 14 dager. Føler meg nesten som før! Det var astmamedisin og dren som hjalp her. Kan jo hende ungen har vondt/plages med noe selv om det ikke virker sånn? På eldste sov han som en stein etter han hadde fått alle tennene.

Anonymous poster hash: 87254...8e4

Skrevet

Det sa jeg om nr 1.... Så kom nr 2. Nr 2 sov, nr 1 var våken. Hun sov ikke en hel natt før hun var 5.... Nå har jeg 3 og litt usikker på hva søvn og hvile er, da jeg ikke har fått stort av noen av delene på snart 11 år, men pytt. De blir vel store :P

11 år?!:o Man blir vel vant. På nettene blir jeg så frustrert på lille sine vegne ..ikke minst fordi hun gnir seg i øynene og gråter men vil opp allikevel.. I høst skal jeg studere bachelor og jobbe, håper de sover godt da! :-) og takk for sympati. Mitt tålmodighetsbeger renner snart tomt etter lite søvn. Jeg gleder meg til begge blir litt større. Trodde "våkenetter" var et fenomen for babyer mest og at det skulle bli lettere, ikke verre jo større dem blir. Har gode leggerutiner og har prøvd d meste i boka..

Skrevet

Føler med deg.. Etter drøye tre år (pluss at eldsteman våknet mye) har jeg nå (nesten) sovet hele natta i 14 dager. Føler meg nesten som før! Det var astmamedisin og dren som hjalp her. Kan jo hende ungen har vondt/plages med noe selv om det ikke virker sånn? På eldste sov han som en stein etter han hadde fått alle tennene.

Anonymous poster hash: 87254...8e4

Hun har nettopp fått jekslene og da hadde vi tre uker med h*****e på natta. Stakkars ungen gråt og hylte mange timer om natten. Nå er det mer sutring og ho vil opp av senga. Vi legger henne altså to ganger per natt. Sitter sammen med henne, men hun sliter altså med og sove. Vrir seg, tuller, ruller og står i senga. Skal ta dette opp på 15 mnd kontroll, skal dit snart.

Skrevet

Har ikke sovet en hel natt på fem år. Aner ikke hva uthvilt er. Men erfaringen tilsier at det kan snu fra en dag til en annen, så jeg forventer forbedring any day now...

Anonymous poster hash: 9adf1...61e

Skrevet

Har ikke sovet en hel natt på fem år. Aner ikke hva uthvilt er. Men erfaringen tilsier at det kan snu fra en dag til en annen, så jeg forventer forbedring any day now...

Anonymous poster hash: 9adf1...61e

Har barnet ditt noen plager da?

Skrevet

Her snudde det da han var fire år. Ikke gøy når det står på.

Anonymous poster hash: 34635...5d4

Skrevet

Det sa jeg om nr 1.... Så kom nr 2. Nr 2 sov, nr 1 var våken. Hun sov ikke en hel natt før hun var 5.... Nå har jeg 3 og litt usikker på hva søvn og hvile er, da jeg ikke har fått stort av noen av delene på snart 11 år, men pytt. De blir vel store :P

11 år?!:o Man blir vel vant. På nettene blir jeg så frustrert på lille sine vegne ..ikke minst fordi hun gnir seg i øynene og gråter men vil opp allikevel.. I høst skal jeg studere bachelor og jobbe, håper de sover godt da! :-) og takk for sympati. Mitt tålmodighetsbeger renner snart tomt etter lite søvn. Jeg gleder meg til begge blir litt større. Trodde "våkenetter" var et fenomen for babyer mest og at det skulle bli lettere, ikke verre jo større dem blir. Har gode leggerutiner og har prøvd d meste i boka..

Alt går. Jeg skal til på siste året på bachelor studiet, men jeg er i 100% stilling. Jobber som lærer og de har komprimert timeplanen min slik den er tilpasset studiet. I tillegg så har jeg to små og en mann som reiser myyyye. Jeg går på noen smeller innimellom, har hatt en sykmeldingsperiode på to uker og har vært nær å stupe ved enkelte anledninger. Men, så har det plutselig vært jul, påske, rød dager og sommer og jeg har overlevd.

Det eneste man bør være klar over er at å kombinere småbarnstilværelse med fult studie og nesten full jobb er ikke smertefritt. Det vil slite på uansett hvor man en vrir og bender på det, det motsatte er heilt unormalt.

Anonymous poster hash: b3128...5d3

Skrevet

HVORFOR er jeg så dum å leser disse trådene..

Jeg har tvillinger og ja, jeg var kanskje sliten på morgenen, men sov på dagen med dem. Etter frokost hvilen var vi oppe å jeg fikk vasket klær og laget middag selv.

Gravid nå, med en, og ber til alle høyere makter om å ikke få en maserunge. . .

Jeg dør bare av å lese om det!

Jeg liker søvnen min.. Og er alene.

Anonymous poster hash: 08495...dba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...