Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #1 Skrevet 23. juli 2015 Datteren min er en kålmark i senga. Hun åmer rundt i søvne. Havner med hodet under dyna setter fast beina mellom sprinklene og ligger i alle mulige merkelige stillinger. Hun er bare syv måneder og er ikke alltid sterk nok til å få snudd seg tilbake så det er lite med søvn på meg. Vurderer nå sovepose men hvordan reagerer barna på den? Og kan dere anbefale noen? Anonymous poster hash: deafa...a67
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #2 Skrevet 23. juli 2015 Hvorfor sover du ikke? Når de snur seg selv på magen, så kan de få ligge slik. Jeg har brukt pose på mine. Men fordi de sparket av seg dyna, det var vinter og kaldt og da våknet de. De snur seg på magen uansett. Anonymous poster hash: 5d5ba...829
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #3 Skrevet 23. juli 2015 Og tror du får protester n når hun er så stor... Anonymous poster hash: 5d5ba...829
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #4 Skrevet 23. juli 2015 Fra IKEA. Anonymous poster hash: 94f35...0ac
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #5 Skrevet 23. juli 2015 Jeg brukte sovepose på min sønn. Sånn uten seler. Tror jeg tok den i bruk rundt 6 mnd. alder. Han brukte den lenge. Til han var over 2 år. Han elsket den. Skal kjøpe en denne gangen også, tenkte ta i bruk ved 3 mnd. alder. Anonymous poster hash: c7d1a...1aa
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #6 Skrevet 23. juli 2015 Har brukt sovepose på to av mine tre. Fordi de sparket av seg dyna og ble kalde. Ingen negative reaksjoner fra barna, den hemmer jo ikke bevegeligheten særlig. Til og med å reise seg opp og stå i senga klarer de uten problem. Anonymous poster hash: 622ab...4fb
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #7 Skrevet 23. juli 2015 Min datter begynte å bruke den rundt 8 måneders alder. Ingen protester, som vi trodde det ville bli, hun elsket den. Brukte den faktisk til hun var 2 år og 3 måneder, og sluttet kun fordi sommeren kom og det ble for varmt (hun ville nemlig ha langbeint og langermet pysj på seg i tillegg). Måtte tilvennes å sove uten! Anonymous poster hash: c700e...0a8
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #8 Skrevet 23. juli 2015 Hvorfor sover du ikke? Når de snur seg selv på magen, så kan de få ligge slik. Jeg har brukt pose på mine. Men fordi de sparket av seg dyna, det var vinter og kaldt og da våknet de. De snur seg på magen uansett. Anonymous poster hash: 5d5ba...829 Sover ikke fordi hun "roper på hjelp" halve natten. Hun kommer seg ikke ut av alle situasjoner på egenhånd. Hun er stup trøtt og halvhysterisk. Vurderer sovepose uten stropper da. For da vil det bli vanskelig å feks sette seg fast mellom sprinklene og hun får ikke hodet under dyna. I tillegg slipper hun å bli kald. Hun liker ikke sove på magen så hvis jeg holder henne varsomt fast på rygg så sovner hun ganske raskt igjen. Anonymous poster hash: deafa...a67
Serepta Skrevet 23. juli 2015 #9 Skrevet 23. juli 2015 Mine har brukt sovepose, rett og slett fordi de sparket av dynen om natta og ble kald. Men ikke sånn som ang fast da, de klarte å snu seg som de ville og til og med reise seg opp.
Tessa3 Skrevet 23. juli 2015 #10 Skrevet 23. juli 2015 (endret) Begynte med pose når hun var 13 mnd, fordi da klatret hun bare ut av senga når hun skulle legge seg. Hun la seg fint med en gang hun fikk den på☺ Men hun sover fortsatt som en kålmark😜 Endret 23. juli 2015 av Tessa3
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #11 Skrevet 23. juli 2015 Brukte de fra H&M på tvillingene. Synes de fra IKEA Sparkjøp virket klamme. Anonymous poster hash: 27c7a...dd6
Tingenes Herre Skrevet 23. juli 2015 #12 Skrevet 23. juli 2015 Har brukt sovepose uten seler på begge mine fra de var 3 måneder. De sparket begge av seg dyna og ble iskalde. Det funker supert! Bedre søvn for mor og barn. Har vært fornøyd med de fra IKEA, og fra Babyshop.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå