Gå til innhold

Bryllupsmelodi..Litt teit spm kanskje..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en av de som har planlagt bryllupet mitt siden jeg var barn.jeg er storfan av Enya, Har i mange år hatt en drøm om at Enya med sangen "Athair Ar Neamh" skal spilles opp altret.

 

Dette er den samme melodien som nylig ble spilt i det svenske kongebryllup, så nå føler jeg dette blir ganske blir dumt...Hva tenker dere om dette? Det er KUN den sangen jeg har sett for meg såå lenge, gifter meg om 3 uker, "gjør det noe" om vi bruker denne sangen?

 

Så typisk altså!

 

Anonymous poster hash: 80e52...80d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt ingen andre tenker på det..

Bruk den du. Kos deg

 

Anonymous poster hash: 64ee9...fab

Skrevet

Jeg har aldri viet et minutt til et kongelig bryllup, så for min del hadde det uansett ikke betydd noe. Og selv om jeg hadde det, hadde det heller ikke brydd meg.

Det er deres dag, gjør det dere vil.

Skrevet

Det hadde hverken min mann eller jeg vist. Ikke veldig mange interesserer seg for kongefamilien;)

 

Anonymous poster hash: 706a5...ca3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...