Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #1 Skrevet 23. juli 2015 Jeg er en av de som har planlagt bryllupet mitt siden jeg var barn.jeg er storfan av Enya, Har i mange år hatt en drøm om at Enya med sangen "Athair Ar Neamh" skal spilles opp altret. Dette er den samme melodien som nylig ble spilt i det svenske kongebryllup, så nå føler jeg dette blir ganske blir dumt...Hva tenker dere om dette? Det er KUN den sangen jeg har sett for meg såå lenge, gifter meg om 3 uker, "gjør det noe" om vi bruker denne sangen? Så typisk altså! Anonymous poster hash: 80e52...80d
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #2 Skrevet 23. juli 2015 Absolutt ingen andre tenker på det.. Bruk den du. Kos deg Anonymous poster hash: 64ee9...fab
Miamimom Skrevet 23. juli 2015 #3 Skrevet 23. juli 2015 Jeg har aldri viet et minutt til et kongelig bryllup, så for min del hadde det uansett ikke betydd noe. Og selv om jeg hadde det, hadde det heller ikke brydd meg. Det er deres dag, gjør det dere vil.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #4 Skrevet 23. juli 2015 Det hadde hverken min mann eller jeg vist. Ikke veldig mange interesserer seg for kongefamilien;) Anonymous poster hash: 706a5...ca3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå