Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #4 Skrevet 23. juli 2015 Jeg elsker det! Hva slags etternavn passer/ passer ikke? Anonymous poster hash: 6243d...8f2
Fandens Oldemor Skrevet 23. juli 2015 #5 Skrevet 23. juli 2015 Jeg elsker det! Hva slags etternavn passer/ passer ikke? Anonymous poster hash: 6243d...8f2 Blir vanskelig å lage en komplett liste, hehe, men "Ebba Olsen" er kanskje ikke helt optimalt. Bør passe til navnet.
FruLesehest Skrevet 23. juli 2015 #7 Skrevet 23. juli 2015 Det var oppe til vurdering her, men det ble krasj med etternavn. Jeg syns det er så fint.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #8 Skrevet 23. juli 2015 Liker det ikke. Kjenner ei flott jente med det navnet, men likevel liker jeg det ikke. Blir for kort og hardt på en måte. Anonymous poster hash: deda4...c5c
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #9 Skrevet 23. juli 2015 Edda bedda Nei, huff Anonymous poster hash: 8735e...2cd
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #10 Skrevet 23. juli 2015 Nei. Tenker på Ebbe som betyr fjære på tysk. Liker bedre Edda. Anonymous poster hash: b1f95...94a
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #11 Skrevet 23. juli 2015 Tenker Abba! Litt svensk er det og kanskje? Anonymous poster hash: 0ce37...a4b
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #12 Skrevet 23. juli 2015 Dårlige assosiasjoner med det navnet. Den sureste gamle møkkalæreren på barneskolen het Ebba. Ser for meg en 60'årnig med en gang Anonymous poster hash: 43988...75e
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #13 Skrevet 23. juli 2015 Fint! Anonymous poster hash: f401f...f6c
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #14 Skrevet 23. juli 2015 Synes det er fryktelig hardt. Liker det ikke. Anonymous poster hash: 65491...571
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #15 Skrevet 23. juli 2015 Kult Anonymous poster hash: 7c2c9...849
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #16 Skrevet 23. juli 2015 Hardt! Nebba Anonymous poster hash: 9817e...78c
pifi med tre nurk Skrevet 23. juli 2015 #17 Skrevet 23. juli 2015 Har en fin Ebba i slekta! Liker det!
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #19 Skrevet 23. juli 2015 Har en datter som heter det og hun kler navnet sitt. Jeg hadde aldri hørt det før vi plutselig ramlet over navnet og det passet perfekt. Far til barnet ville ikke ha ett unormalt eller gammelt navn, det endret seg da vi fant dette navnet. De fleste må dobbeltsjekke hva hun heter, for når hun sier navnet sitt så sier de, hæ? Dette syns hun var kjedelig tidligere, men nå som hun fant ut at en jente på skolen hennes heter det samme endret det seg. For hu var kul og hadde bein i nesa. Hun har alltid vært glad i navnet sitt, men nå er hun veldig gla i det. Anonymous poster hash: 79959...534
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #20 Skrevet 23. juli 2015 Vurderte Ebba til jenta vår. Var min favoritt, men mannen var overhodet ikke enig... Og enige må man jo være. Synes det er et nydelig navn. Minner meg om min vakre, varme, svenske oldemor. Datteren til skjærgårdsdoktoren heter også det i virkeligheten. Og hun er jo nydelig Anonymous poster hash: a47d2...fc5
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #21 Skrevet 23. juli 2015 synes det er rart og hardt. Hva med Ella? Anonymous poster hash: 953ee...5cc
Serepta Skrevet 24. juli 2015 #22 Skrevet 24. juli 2015 Liker det ikke. Synes det høres ut som et kjælenavn ala Dadda.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #24 Skrevet 24. juli 2015 Høres ut som om man er tett i nesa når man sier det. Jeg liker det ikke! Anonymous poster hash: 15591...c52
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå