Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Ebba? U/t


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

 

Anonymous poster hash: 6243d...8f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker det! Men spørs på etternavnet.

Skrevet

Jeg elsker det! Hva slags etternavn passer/ passer ikke?

 

Anonymous poster hash: 6243d...8f2

Skrevet

Jeg elsker det! Hva slags etternavn passer/ passer ikke?

 

Anonymous poster hash: 6243d...8f2

Blir vanskelig å lage en komplett liste, hehe, men "Ebba Olsen" er kanskje ikke helt optimalt. Bør passe til navnet.

Skrevet

Det var oppe til vurdering her, men det ble krasj med etternavn. Jeg syns det er så fint.

Skrevet

Liker det ikke. Kjenner ei flott jente med det navnet, men likevel liker jeg det ikke.

Blir for kort og hardt på en måte.

 

Anonymous poster hash: deda4...c5c

Skrevet

Edda bedda

Nei, huff

 

Anonymous poster hash: 8735e...2cd

Skrevet

Nei. Tenker på Ebbe som betyr fjære på tysk. Liker bedre Edda.

 

Anonymous poster hash: b1f95...94a

Skrevet

Tenker Abba! Litt svensk er det og kanskje?

 

Anonymous poster hash: 0ce37...a4b

Skrevet

Dårlige assosiasjoner med det navnet. Den sureste gamle møkkalæreren på barneskolen het Ebba. Ser for meg en 60'årnig med en gang



Anonymous poster hash: 43988...75e
Skrevet

Fint!



Anonymous poster hash: f401f...f6c
Skrevet

Synes det er fryktelig hardt. Liker det ikke.

 

Anonymous poster hash: 65491...571

Skrevet

Kult

 

Anonymous poster hash: 7c2c9...849

Skrevet

Hardt! Nebba



Anonymous poster hash: 9817e...78c
Skrevet

Har en fin Ebba i slekta! Liker det! :)

Skrevet

Har en datter som heter det og hun kler navnet sitt.

 

Jeg hadde aldri hørt det før vi plutselig ramlet over navnet og det passet perfekt. Far til barnet ville ikke ha ett unormalt eller gammelt navn, det endret seg da vi fant dette navnet.

 

De fleste må dobbeltsjekke hva hun heter, for når hun sier navnet sitt så sier de, hæ? Dette syns hun var kjedelig tidligere, men nå som hun fant ut at en jente på skolen hennes heter det samme endret det seg. For hu var kul og hadde bein i nesa. Hun har alltid vært glad i navnet sitt, men nå er hun veldig gla i det.

 

Anonymous poster hash: 79959...534

Skrevet

Vurderte Ebba til jenta vår. Var min favoritt,

men mannen var overhodet ikke enig... Og enige må man jo være.

 

Synes det er et nydelig navn. Minner meg om min vakre, varme, svenske oldemor. Datteren til skjærgårdsdoktoren heter også det i virkeligheten. Og hun er jo nydelig :)

 

Anonymous poster hash: a47d2...fc5

Skrevet

synes det er rart og hardt. Hva med Ella?

 

Anonymous poster hash: 953ee...5cc

Skrevet

Liker det ikke. Synes det høres ut som et kjælenavn ala Dadda.

Skrevet

Liker ikke. Høres ut som et kallenavn.

Skrevet

Høres ut som om man er tett i nesa når man sier det. Jeg liker det ikke!

 

Anonymous poster hash: 15591...c52

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...