Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #1 Skrevet 23. juli 2015 Jeg røyka fast (ca 5-6 om dagen) før jeg ble gravid med første for 11 år siden. Slutta i begge svangerskap , selvfølgelig. Yngste er fem. Etter at første ble født, holdt jeg meg til festrøyking, sammen med alkohol. De siste to årene hat det tatt mer og mer av, men røyker ikke foran barna, så de vet ikke om det. Etter en stygg ulykke med dødsfall ble det en slags trøst. Jeg koser meg veldig med en sigg eller tre på kvelden, men ser ikke på meg selv som en røyker, og vil gjerne greie meg uten. Hvordan gjør man det? Er det et alternativ med snus i en overgangsperiode? Er visst nikotinjunkie... Råd tas imot med takk! Trenger ikke moralisering, for jeg vet st det ikke er noe positivt med røyking, annet enn at jeg liker det så godt.... Anonymous poster hash: 3799d...148
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #2 Skrevet 23. juli 2015 Alt ligger i hodet. Du må bare være bestemt i hodet ditt! tenk på hvor finere hud du får av å ikke røyke, hvor mye penger du sparer! Og ikke minst du stinker ikke røyk Anonymous poster hash: c3aad...363
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #3 Skrevet 23. juli 2015 ...og hvor mye bedre kondis du får hvis du liker å trene! Anonymous poster hash: 3799d...148
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå