Gå til innhold

Serveringsforslag - voksenbursdag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal feire trettiårsdagen min i slutten av august, og har planer om å invitere rundt 15 venninner hjem.

Noen som har tips til hva jeg kan servere? :)

Anonymous poster hash: 4ba2a...ab7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn litt forskjellig, tapas-aktig er alltid en højdare. Foccacia. Aiioli, salat, scampi, skinke, oliven, ost osv. Da finner alle noe de liker.

Anonymous poster hash: d7c5d...574

Skrevet

Lage en god gryte eller spekemat som foreslått over her. Da kan du gjøre klar det meste på forhånd, noe som er veldig praktisk.

Anonymous poster hash: 524e2...23e

Skrevet

Takker for tips :) Er noen gravide blant de som kommer, så må bli noe annet i tillegg til spekemat :) 

Skrevet

Flere forslag? :) Gjerne til tapasretter. :) 

Skrevet

asparges med spekeskinke, marinerte scampi, kyllinglår/vinger, kjøttboller, spansk omelett

Anonymous poster hash: 8470d...f2b

Skrevet

Kjøttboller i salsa, potetsalat, bacondadler, asparges, mangosalsa, foccacia, ostefat etc. Google tapas så får du opp vanvittig mange forslag :)

Anonymous poster hash: 87afa...b7c

Skrevet

Små paier, asparges, lag loff og småhakk soltørka tomat til å ha inni.

Anonymous poster hash: d6e4c...402

Skrevet

Tapas :)

Foreslår ost, spekeskinke, alioli, baconsurra dadler, godt brød og kjøttboller. Da er det litt forskjellig. Evt kan du ha en spansk tortilla, poteter med mojosaus, kyllingklubber/vinger.. Osv osv.

Skrevet

Småretter:

Kyllingspyd

Greske kjøttboller

Bacondadler

Pai med fetaost og spinat

Asparges med spekeskinke

Marinert scampi

Lefseruller med røkelaks, kremost og ruccola

Foccacia

Aioli

tzatsiki

Sweet chili

Fetaost

Mozarellasalat

Grønn salat

Potetbåter med chorizo

Skrevet

Mye enklere å lage en gryterett.

Server med salat og brød

Anonymous poster hash: 5b836...c9a

Skrevet

Server med salat og brød

Helt klart enklere, men noen av oss liker å servere gjestene våre mat for smakens skyld, ikke kun vomfyll til å bli mett av.

Skrevet

Server med salat og brødAnonymous poster hash: 5b836...c9a

Helt klart enklere, men noen av oss liker å servere gjestene våre mat for smakens skyld, ikke kun vomfyll til å bli mett av.

Åh, du er sånn en matsnobb :D

Anonymous poster hash: a09a8...fe1

Skrevet

Server med salat og brød

No er eg kjempeglad i tapas, men eg kan virkelig ikkje sjå noko feil i ein god gryterett heller.
Skrevet

Server med salat og brød

No er eg kjempeglad i tapas, men eg kan virkelig ikkje sjå noko feil i ein god gryterett heller.

Helt grei middag en vanlig dag, men ikke noe jeg ville servert mine venninner i et bursdagsselskap.

Skrevet

Åh, du er sånn en matsnobb :D

Anonymous poster hash: a09a8...fe1

Vil ikke si det. Spiser hva som helst. Men når jeg inviterer til fest liker jeg å servere mat som virkelig blir satt pris på. Man faller ikke i staver over en gryterett. Dessuten blir man mett på 1-2-3. I en bursdag er det mye koseligere med mat man bruker litt tid på å spise slik at man får en hyggelig stund ved bordet.

Skrevet

Åh, du er sånn en matsnobb :DAnonymous poster hash: a09a8...fe1

Vil ikke si det. Spiser hva som helst. Men når jeg inviterer til fest liker jeg å servere mat som virkelig blir satt pris på. Man faller ikke i staver over en gryterett. Dessuten blir man mett på 1-2-3. I en bursdag er det mye koseligere med mat man bruker litt tid på å spise slik at man får en hyggelig stund ved bordet.

mens jeg har to venninner som spør om jeg ikke kan lage elggryten jeg lager, når vi skal ha god venninnemiddag.

Anonymous poster hash: d6e4c...402

Skrevet

Smørbrødkake.

Anonymous poster hash: 01cce...f5e
Skrevet

Tusen takk for gode tips!! :) 

Skrevet

Tapas

Lammestek

Hjemmelaget hamburger

Skrevet

Server med salat og brød

Men en god gryterett smaker jo 100 ganger bedre enn tapas. Og ja, jeg har fått servert utrolig mye tapas, har ikke bare vært 'uheldig' nei...

Anonymous poster hash: 578b7...e6d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...