Anonym bruker Skrevet 22. juli 2015 #1 Skrevet 22. juli 2015 Drømmer meg bort i det evige regnværet.... Har spart penger og hadde planer om å ta med barna (6,9 og 12 år) på sydentur neste vår/tidlig sommer. Jeg har bare vært et par turer selv før barna kom, og de har aldri vært i "syden" noen av dem. Nå vet jeg jammen ikke om jeg orker å vente så lenge, og sitter og titter litt på nettet ift høsten. Noen som har et fantastisk sted å anbefale??? Evt reiseoperatør? Siden jeg er alene med barna er jeg på jakt etter all-inclusive og "full pakke", der jeg også bare kan kose meg uten å ofre opplegget en tanke når turen først er i gang ;-) Skal ha med meg en venninne med barn eller min mor, da jeg ikke vil reise med barna alene - i tilfelle noe skulle skje... Må selvsagt være barnevennlig (trenger ikke noe "barnepasstilbud" altså), gode bademuligheter (gjerne med badeland/sklier), strand, grei mat, rent og pent og helst ikke superduperdyrt. Om slike steder finnes, da ;-) Bring it on :-))))) Anonymous poster hash: 0f648...0d9
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #3 Skrevet 23. juli 2015 Drømmer meg bort i det evige regnværet.... Har spart penger og hadde planer om å ta med barna (6,9 og 12 år) på sydentur neste vår/tidlig sommer. Jeg har bare vært et par turer selv før barna kom, og de har aldri vært i "syden" noen av dem. Nå vet jeg jammen ikke om jeg orker å vente så lenge, og sitter og titter litt på nettet ift høsten. Noen som har et fantastisk sted å anbefale??? Evt reiseoperatør? Siden jeg er alene med barna er jeg på jakt etter all-inclusive og "full pakke", der jeg også bare kan kose meg uten å ofre opplegget en tanke når turen først er i gang ;-) Skal ha med meg en venninne med barn eller min mor, da jeg ikke vil reise med barna alene - i tilfelle noe skulle skje... Må selvsagt være barnevennlig (trenger ikke noe "barnepasstilbud" altså), gode bademuligheter (gjerne med badeland/sklier), strand, grei mat, rent og pent og helst ikke superduperdyrt. Om slike steder finnes, da ;-) Bring it on :-))))) Anonymous poster hash: 0f648...0d9 Kypros! Anonymous poster hash: 74bc8...a97
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #4 Skrevet 23. juli 2015 Incekum Tyrkia, pegasos resort. Anonymous poster hash: cdf16...ac4
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #5 Skrevet 23. juli 2015 Startour sitt blue villagehotell Aegan Park på Rhodos. Flotte rom, veldig bra og variert mat,all inclusive,fri slush,popcorn,is etc i baren(moro for 6ngene), gratis badeland, gøy underholdning om kvelden,helt perfekt(spes.om du velger rom m direkte utgang til basseng! Vi var der i 2012 og ungene snakker om d fremdeles, selv om vi har vært mange plaser etter det. Dit vil vi tilbake. Anonymous poster hash: ec2b0...b95
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #6 Skrevet 23. juli 2015 Star tours Althea Beach på Kypros. Vi reiser dit neste uke, 12te året på rad. Anonymous poster hash: 26742...3cf
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #7 Skrevet 23. juli 2015 Mythos Beach på Rhodos, All inclusive, barneklubb og svømmeskole for barna perfekt Anonymous poster hash: 2d019...fb9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå