Gå til innhold

Bør jeg få dårlig samvittighet ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åhhh den samvittigheten altså.

Nå har jeg en uke til terik og har en straks 3 åring som går i barnehage.

Jeg leverer og henter hver dag, og leverer derfor når det passer.. ofte i 09 tiden når vi er klar og har tatt det med ro.

Men én gang i blant er der veldig godt når samboer leverer. Da kan jeg bli liggende i senga litt ekstra lenge. .

Han har vel levert èn gang den siste måneden og skal levere for meg imorgen

Det som er kjipt er at da må hun leveres tidlig siden han må rekke jobb.

Føler meg derfor skikkelig ego som velger å sove og lar henne bli vekt for å dra tidlig i barnehagen..

Er jeg dust??

Anonymous poster hash: 2daac...2d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke dust

Anonymous poster hash: d460e...e3f

Skrevet

Du orker ikke å stå opp med barnet ditt??

Anonymous poster hash: 94d40...f8a

Skrevet

Jeg er nok verste moren ever. Når jeg hadde permisjon med minste, leverte mannen HVER dag. Jeg sov, og søvnen var etter min mening nødvendig. Jeg hentet riktignok tidlig i barnehagen, men det hjelper nok ikke....

Anonymous poster hash: fd1ca...cc2

Skrevet

Hvis en uke til "terik" betyr en uke til termin så skjønner jeg deg godt. Men under normale omstendigheter ville jeg sagt det er dårlig gjort at ungen må vekkes tidlig for at du skal få sove.

Anonymous poster hash: 8e1e2...fa4
Skrevet

Ja en uke til termin ja. Beklager skrivefeil:)

Det er jo jeg som i hovedsak leverer..

Men veldig godt men en morgen en gang i blant hvor jeg kan bli liggende. .er jo ikke lenge det kommer til å vare..

Men ja.. den dårlige samvittigheten ødelegger litt så ender vel med at jeg gjør det selv :P

Skrevet

Ja en uke til termin ja. Beklager skrivefeil:)

Det er jo jeg som i hovedsak leverer..

Men veldig godt men en morgen en gang i blant hvor jeg kan bli liggende. .er jo ikke lenge det kommer til å vare..

Men ja.. den dårlige samvittigheten ødelegger litt så ender vel med at jeg gjør det selv :P

Synes ikke du skal ha dårlig samvittighet når du er høygravid og det bare er en sjelden gang altså. Det er sikkert bra for den lille i magen at du får hvile ut litt av og til også. ;)

Anonymous poster hash: 8e1e2...fa4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...