Anonym bruker Skrevet 22. juli 2015 #1 Skrevet 22. juli 2015 Og jeg er enda ikke gravid Så nå har jeg fått det for meg at jeg sikkert er steril 😢😢😢 Jeg er 35 år by the way Anonymous poster hash: be7bf...3e7
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2015 #2 Skrevet 22. juli 2015 Dersom man ikke er gravid etter 6 mnd og er over 35, er det lettere å bli utredet for infertilitet. Når det er sagt, så er egentlig ikke 5 mnd særlig lenge når man har bikket 35 år. Lykke til! Anonymous poster hash: 4079a...bcd
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2015 #3 Skrevet 22. juli 2015 Dersom man ikke er gravid etter 6 mnd og er over 35, er det lettere å bli utredet for infertilitet. Når det er sagt, så er egentlig ikke 5 mnd særlig lenge når man har bikket 35 år. Lykke til! Anonymous poster hash: 4079a...bcd Takk. Er bekymret 😢 Hi Anonymous poster hash: be7bf...3e7
TPK Skrevet 22. juli 2015 #4 Skrevet 22. juli 2015 Det er vel anbefalt å kontakte lege etter 6 mnd hvis man er over 35. Lykke til uansett! Jeg vet at hver mnd føles uendelig lang...
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2015 #5 Skrevet 22. juli 2015 Dersom man ikke er gravid etter 6 mnd og er over 35, er det lettere å bli utredet for infertilitet. Når det er sagt, så er egentlig ikke 5 mnd særlig lenge når man har bikket 35 år. Lykke til! Anonymous poster hash: 4079a...bcd Takk. Er bekymret 😢Hi Anonymous poster hash: be7bf...3e7 Slapp av! Å bekymre seg er i alle fall ikke positivt med tanke på å bli gravid. Lev normalt, ikke tenk på baby eller babylaging. Kos dere og lev så normalt som mulig. Ja da, lett å si for meg som har barn... Start utredning hvis det tar mer enn fem måneder til. Anonymous poster hash: 15e57...c2a
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2015 #6 Skrevet 22. juli 2015 Det er vel anbefalt å kontakte lege etter 6 mnd hvis man er over 35. Lykke til uansett! Jeg vet at hver mnd føles uendelig lang... Jeg har forresten allerede fått time til gynekolog. Gruer meg for å høre resultatet. Er redd det aldri vil klaffe Tusen Takk for omtanken Hi Anonymous poster hash: be7bf...3e7
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2015 #7 Skrevet 22. juli 2015 Tok meg 7 mndr å bli gravid, var 28 år. Syntes det var forferdelig lenge selv, men det er jo egentlig ikke det. Så mist nå ikke håpet enda Anonymous poster hash: bb4b4...128
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2015 #8 Skrevet 22. juli 2015 Er 34 og har prøvd i to år. Har vært til utredning og vi er friske begge to. Lykke til Hi Anonymous poster hash: 4d133...ba7
MotherOfDragons Skrevet 22. juli 2015 #9 Skrevet 22. juli 2015 Det er mange som ikke blir gravide første året som prøvere og da snakker vi også om prøvere i 20 årene. 5 mnd er faktisk ingenting i prøververdenen. Men siden du er 35 så er det litt andre spilleregler, men igjen, 5 mnd er ikke lenge.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2015 #10 Skrevet 22. juli 2015 Tester du for eggløsning? Kan være greit å kartlegge syklusen. Anonymous poster hash: 4079a...bcd
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2015 #11 Skrevet 22. juli 2015 Takk for svar søte dere. Lykke til du på 34 også 😊 Jeg har en app hvor jeg prøver å finne ut når jeg har eggløsning.. Har ikke tatt tester.? Hi Anonymous poster hash: be7bf...3e7
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2015 #12 Skrevet 22. juli 2015 Jeg tar temperaturen for å finne el. tar temp hver dag til samme tidspunkt på morgenen. Når det er et fall i temperatur vil el finne sted de neste 24 timene, når tempen skyter i været, oftest etter fallet har el funnet sted. Lykke til. Meg på 34 Anonymous poster hash: 4d133...ba7
MotherOfDragons Skrevet 22. juli 2015 #13 Skrevet 22. juli 2015 Det kan være veldig lurt. Da jeg sluttet på pillen så ble jeg gravid på første EL(uten å vite det og det endte i sa, men poenget er at sex akkurat da øker sjansene ekstremt fremfor å ha sex ofte og så bomme på EL). Etter sa'en tok det en stund før alt var i gjenge igjen fordi jeg måtte ta utskrapning, men da EL kom tilbake så klaffet det på EL nr 2! Jeg trengte ikke test da jeg fikk så sterke tegn på EL, men om du ikke har peiling på når du har så er det et ekstremt godt råd å finne ut av det
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2015 #14 Skrevet 22. juli 2015 Tusen tusen takk dere. Får se om jeg finner ut av El. . Skal ikke være lett. Da jeg var ung trodde jeg et samleie uansett når førte til barn... Hi Anonymous poster hash: be7bf...3e7
MotherOfDragons Skrevet 22. juli 2015 #15 Skrevet 22. juli 2015 Tusen tusen takk dere. Får se om jeg finner ut av El. . Skal ikke være lett. Da jeg var ung trodde jeg et samleie uansett når førte til barn... HiAnonymous poster hash: be7bf...3e7 Og da er plutselig ikke 5 mnd lenge Så om du har bommet på de få dagene du kan bli gravid 5 ganger så er det nok til at det ikke blir spire
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #16 Skrevet 23. juli 2015 De har billige tester på billig-tester.no. Hvis du går inn på forumet som heter bli gravid, er det flere som prøver å bli gravide. Og det er mange testomaner. Men jeg er selv 36, og tester derfor etter el. Da jeg var ung ble jeg gravid med en gang. Ikke helt sånn nå. Men på bli gravid-forumet, velger du deg en IKM uke, ut fra når du forventer mensen (men håper den ikke kommer). Det er egentlig mest aktivitet på disse IKM-trådene. Alt som har med testing og temping får du hjelp til på disse trådene. Snakkes kanskje der da! Anonymous poster hash: 4079a...bcd
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #17 Skrevet 23. juli 2015 Takk for tips Anonymous poster hash: be7bf...3e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå