Anonym bruker Skrevet 22. juli 2015 #1 Skrevet 22. juli 2015 Vi skal på Spøkelsesvandring i Oslo med familien i morgen.. Og så kom jeg til å tenke på det med at jeg er gravid. Har det noe å si..? Hehe. Jeg er ikke super lettskremt.. Men vet ikke om det er slik at det "anbefales ikke gravide, eldre og de med hjerteproblemer" som det kan være på Tusenfryd og liknende. Dette kan kanskje ikke sammenliknes, men om noen har tanker rundt det - Hyl ut! Og - minstejenta er 9 år. Vil dette være for skummelt for henne? Anonymous poster hash: 03571...103
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2015 #2 Skrevet 22. juli 2015 Det er en spasertur. Det går fint. Jeg kjenner en syvåring som var på det. Han syntes det var litt skummelt, men gikk greit. Likte det. Anonymous poster hash: c9e01...8a5
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2015 #3 Skrevet 22. juli 2015 Det er en spasertur. Det går fint. Jeg kjenner en syvåring som var på det. Han syntes det var litt skummelt, men gikk greit. Likte det. Anonymous poster hash: c9e01...8a5 Takk for svar! Anonymous poster hash: 03571...103
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå