Gå til innhold

Kjipt å bare ha med iPhonen til bildetaking på føden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kom til å tenke på at jeg kun har mobil til å ta bilder med. En iPhone 6, som jeg mener tar veldig gode bilder. Men har alle andre kamera?

(Alt man skal lure på) ;)

Anonymous poster hash: fe36b...847

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi tok bilder med kamera og mobil. Blir uansett best kvalitet på bilder fra kamera når man fremkaller. Mobilbilder blir gjerne litt kornete, spesielt hvis de blir forstørret.

Skrevet

Takk for svar :)

Kanskje jeg skulle lånt foreldrene mine sitt kamera da?

Skrevet

Tja... her ble det ikke tatt bilder under selve fødselen med noen av barna, heldigvis! Jeg følte meg og hadde det fælt, så akkurat det trenger jeg ikke bilder av. Gubben tok et par bilder av ungene rett etter de kom ut, det holder lenge. Hvorfor vil du ha bilder av smerte og lidelse? Greit at det går jo bra til slutt og alt det der, men da kan dere ta bilder eterpå.

Skrevet

Tja... her ble det ikke tatt bilder under selve fødselen med noen av barna, heldigvis! Jeg følte meg og hadde det fælt, så akkurat det trenger jeg ikke bilder av. Gubben tok et par bilder av ungene rett etter de kom ut, det holder lenge. Hvorfor vil du ha bilder av smerte og lidelse? Greit at det går jo bra til slutt og alt det der, men da kan dere ta bilder eterpå.

Nei, altså, ikke nødvendigvis av selve fødselen. Tenkte mer på til selve oppholdet ;)

Kjekt å ha bilde av besteforeldre som holder babyen, feks.

Skrevet

Ok da skjønner jeg. Men da vil jeg tro en iPhone holder lenge. Du skal vel ikke forstørre de opp til 30x40 uansett.

Skrevet

teen-pregnancy-baby-cell-phone.jpg

Anonymous poster hash: e3d32...3b8
Skrevet

Vi hadde med digitalt speilreflekskamera. Angrer på at vi bare hadde sånn lite digitalkamera med førstemann. Enorm kvalitetsforskjell på bildene. Er temmelig dårlig kameralys på slike steder, så det er en enorm gevinst ved å ha bedre kamera.

Tok ikke bilder på fødestua. Men mange på barsel (hadde enerom )

Anonymous poster hash: cc4b0...1fe

Skrevet

teen-pregnancy-baby-cell-phone.jpg

Anonymous poster hash: e3d32...3b8

Haha, ja - der har du meg :P

Takk for alle svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...