Gå til innhold

Gikk vi fort fram?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møtte kjæresten i juni 2008. Da studerte han, og vi hadde et avstandsforhold hvor vi møttes i helger og ferier. September 2009 kjøper vi leilighet sammen etter å ha bodd sammen i tre mnd, og september 2010 kom barnet. Hva mener dere?

Anonymous poster hash: 81e5a...b04

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gamle er dere, i begynnelsen av 20 årene eller i 30 årene? Det er vel uansett ingen regel, så lenge dere har det bra.

Anonymous poster hash: ed989...151

Skrevet

Tja, det har jo gått fryktelig fort. Men så lenge dere er trygge på hverandre, har likt syn på oppdragelse, verdier, moraler og kommuniserer godt så ser jeg ikke problemet.

Skrevet

Ja

Anonymous poster hash: d7dd4...9fa

Skrevet

Juli 2006 ble vi sammen, september ble vi samboere, mars 2007 forlovet vi oss, januar 2008 kom barnet, august 2008 kjøpte vi hus og giftet oss...

Anonymous poster hash: c782a...2d2

Skrevet

Møtte mannen september 2011, flyttet sammen februar 2013 og barnet kom i april 2014. Så for meg høres det greit ut!

Anonymous poster hash: 77de1...74c

Skrevet

Ble sammen januar 2011, flyttet sammen august samme år. Kjøpte rekkehus oktober 2012, barnet kom vår 2013

Anonymous poster hash: 8b576...9c2

Skrevet

Møtte mannen min i 2007, vi giftet oss i 2009 og fikk barn samme år. I 2011 kom nr to og vi har seks års bryllupsdag om tre dager:-) Vi var begge over 30 da vi møttes.

Anonymous poster hash: f8c39...4a8

Skrevet

Samboer og jeg møttes i slutten av 2012, flyttet sammen på nyåret.. Sommeren 2014 ble vi gravide for første gang (MA) etter å ha prøvdi 9 måneder. Mistet men traff blink på høsten igjen og har termin nå i august. Vi er "voksne" i hodet, alt har klaffet, åpenheten er så åpen som den blir og vi kommuniserer godt og vil det samme. Har aldri hatt det så godt og så riktig og ikke et spor av tvil noe sted på veien. Skjønner dere godt jeg.. :P:)

Skrevet

Vi ble gravide 1 mnd etter at vi flyttet sammen. 9 år siden. Fortsatt sammen. Kjøpt to biler, hus og hytta + 1 barn til siden den gang. I 20-årene fortsatt ... Alt er mulig!

Anonymous poster hash: f42a3...35d

Skrevet

Ja, men vi var kjappere :) ble sammen i desember, flyttet sammen omtrent med en gang. Offisielt samboere i mars, gravid i august :D

Anonymous poster hash: 346c1...383

Skrevet

Ble sammen i oktober 2009, flyttet sammen i november, ble gravid i samme mnd (ikke planlagt) og kjøpte sammen som vi flyttet inn i, i februar 2011 da babyen var 6 mnd gammel. Fortsatt sammen, ventet 3. Barnet og er forlova.

Skrevet

Møttes og ble sammen i november 2006,desember 2006 altså 1 mnd senere så var jeg gravid 😊 nå er vi gift og har 3 barn sammen og forholdet vårt går på skinner 😍

Skrevet

Sammen høsten 2003. Sambo høst 04,,forlovet sommer 06,baby sommer07, gift 10

Anonymous poster hash: a7dcb...f5d

Skrevet

Dere brukte lengre tid enn oss. Vi traff hverandre i februar 96, flyttet sammen i mai, forlovet oss i november, giftet oss i september 97, kjøpte hus i desember og fikk barn i februar 98, to uker før 2-årsjubileet. Vi er fortsatt godt gift. 

Anonymous poster hash: 92b46...a66
Skrevet

Møttes august 2006, forlovet oss februar 07. Giftet oss august 07 og fikk første barn juli 08. Bodde ikke sammen før vi giftet oss. Nå tre barn, hus bil og gift i 8 år. Jeg var 19 da jeg traff ham.

Anonymous poster hash: 9e0f3...1c9

Skrevet

Vi ble sammen i april 1998 (da studerte jeg i nabobyen så vi møttes i helger og ferier)

Flyttet sammen i april 1999

Giftet oss i april 2000

Fikk første barnet i mai 2001

Vi er fremdeles lykkelig gift vi, fått flere barn og feiret i år 15-års bryllupsdag :)

Men vi brukte jo et år mer enn dere før første barn kom da, det kom da vi hadde vært sammen i 3 år.

Hvordan har det gått med dere da, er dere fremdeles sammen og har det bra?

Anonymous poster hash: d16cf...19e
Skrevet

Ble sammen i august 07, barnet kom i juni 08 😃 Har fått enda et barn og har det helt strålende 😃

Anonymous poster hash: 696a2...a23

Skrevet

Nei, men hvorfor lurer du på dette nå, fem år etter?

Anonymous poster hash: e6ded...4d9
Skrevet

Ingenting er for fort om dette er din store kjærlighet ❤️💙

Vi giftet oss etter ett år sammen men jeg visste at dette var mannen i mitt liv. Vi har nå vært gift i 7 år og har en sønn sammen.

Anonymous poster hash: d9ae8...b8e

Skrevet

Litt kjapt er det jo, men noen ganger må man jo bare ta sjansen! Vi hadde et avstandsforhold i seks mnd før vi flyttet sammen. Ble da gravid samme mnd som vi ble samboere. Rakk akkurat å flytte inn i nytt hus før baby nr 1 kom. Baby nr 2 kom 13 mnd senere. Nå er ungene 4 og 5 og jeg er strålende fornøyd med at vi ikke ventet!

Anonymous poster hash: 0c004...c16

Skrevet

Vi traff hverandre i juli, ble samboere samme måned, kjøpte hus sammen i oktober samme år, ble gravid 5 mnd etter det og giftet oss når barnet var 6 mnd. Vi hører sammen og visste det fra første stund :) vi er lykkelig gift 6 år etter. Kjærlighet har ikke alltid tidsbegrep :)

Anonymous poster hash: 86fd7...541

Skrevet

Møtte kjæresten i juni 2008. Da studerte han, og vi hadde et avstandsforhold hvor vi møttes i helger og ferier. September 2009 kjøper vi leilighet sammen etter å ha bodd sammen i tre mnd, og september 2010 kom barnet. Hva mener dere?

Anonymous poster hash: 81e5a...b04

Nesten likt som hos oss det:)

Vi møttes i mai 2008

Fikk barn i juni 2010

Fikk barn i juni 2012

venter nr. 3 i 2016

Anonymous poster hash: 2f9ed...1a6

Skrevet

Vi ble samboere omtrent med en gang og gifta oss etter ett år. Gikk fort, men hadde prøvd livet på forhånd begge to.

Anonymous poster hash: 6e0cc...6c3

Skrevet

Vi ble sammen i juni 2011. I september 2014 fikk vi vårt 4.barn.

Anonymous poster hash: 11f01...edd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...