Gå til innhold

Flere her som har vært usunn i sommer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner meg dvask og sliter med motivasjon til og trene. Starta dagen med to brødskiver med gulost. Et knekkebrød til lunsj. Vegetarisk Wok på kafé. En soft is i beger i finværet. 2 små kanelboller min mor hadde bakt. Og nå på kvelden: en omelett med skinke. Føler meg sulten konstant! Har kjøpt inn frukt og grønt. Har havregrøt på jobben. Og nå skal jeg tvinge meg ut på jogging etterpå.. Kostholdet sklir lett ut :-(

Anonymous poster hash: 18ec4...1dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kostholdet er en ting mn det blir mye hvitvin til maten. Vi har nettopp kommet hjem fra 2 uker i solen hvor det blir mye vin og gjerne n drink på balkongen om kvelden. Var veldig disiplinert og jogget 6 km annenhver dag igjennom hele ferien og trente styrke etterpå. Jeg får ikke så dårlig samvittighet for utskeielsene når jeg trener i tillegg.

Skrevet

Det der var jo slett ikke ille!

Anonymous poster hash: 51b5a...106

Skrevet

Kanelboller og soft is på en hverdag er ikke bra :-)

Anonymous poster hash: 18ec4...1dc

Skrevet

Er jo ikke rart du er sulten. Lite mat og dårlig næringsinnhold.

Spis mer og ikke minst rett mat så vil du straks føle deg både bedre i kropp og sinn, samt bli skikkelig mett.

Skrevet

2 kg opp.

Anonymous poster hash: 328f6...0c5

Skrevet

Syns ikke det der var ille i det hele tatt, HI.

Mye verre her..... Huff...... Har ikke turt å gå på vekta.....

Men snart, snart blir det slankings igjen..... :eeeh:

Anonymous poster hash: a44ec...ce0
Skrevet

Oioi, så sunne og friske dere var da?! Her spiser vi ganske normalt på dagtid nå som vi er hjemme fra ferie, men på kveldene er det fri flyt av øl, chips og godis. Hver dag! Deilig med ferie :-) Men ikke mer øl enn st vi tar vare på barna selvsagt. Dvs ungene spiser bra, men vi voksne skeier ut...

Skrevet

Uff, samme her:( varmen ifjor gjorde det så lett å spise sunt, i år har det blitt litt for mye av alt...

Anonymous poster hash: a4ba4...2ab

Skrevet

Samme her chips,snop og brus hver eneste dag..Nesten litt trøste spising pågrunn av denne kalde regnfulle sommeren på Vestlandet..

Anonymous poster hash: 32fa3...d44

Skrevet

I dag har jeg spist 1 knekkebrød med kalkunpålegg, ost, salat, tomat, rødbeter og litt majones til frokost. Spiste yoghurt og litt frukt til lunsj og hjemmelaget pizza til middag nå + øl og rødvin 😋😄😁

Anonymous poster hash: c119a...3cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...