Anonym bruker Skrevet 22. juli 2015 #3 Skrevet 22. juli 2015 Ikke levende. Men jeg så denne i våres. Tror den har ligget på asfalten og solet seg (ormer er vekselsvarme, så de trenger noe varmt for å bli varme) og så har en bil kommet... Dessverre. Anonymous poster hash: 4c821...345
Miamimom Skrevet 22. juli 2015 #4 Skrevet 22. juli 2015 Ja. Vi tar noen i gressklipperen hvert år ( ikke med vilje ), og så har vi en del skifer som de elsker å sole seg på.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2015 #5 Skrevet 22. juli 2015 Sett 4 huggormer, 2 i hagen, og to mens vi har vært på tur. Også har vi sett en stålorm Anonymous poster hash: 53a00...fd1
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2015 #6 Skrevet 22. juli 2015 Hvor bir dere som har sett det? Jeg bor i nord Norge, der bor de ikke. Anonymous poster hash: bba03...082
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2015 #7 Skrevet 22. juli 2015 I hagen?😱 Hvor bor dere? Pleier av og til å se i skogen her, men har ikke sett noen i år ennå. Anonymous poster hash: d299d...916
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2015 #10 Skrevet 22. juli 2015 To ganger faktisk. Ene lå midt i lysløypa og solte seg, andre var på plenen ved en hytte vi besøkte. Anonymous poster hash: 307f4...4c9
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2015 #11 Skrevet 22. juli 2015 Ja. Vi tar noen i gressklipperen hvert år ( ikke med vilje ), og så har vi en del skifer som de elsker å sole seg på. Oh my 😳 for å si som tantebarnet mitt; jeg hadde seriøst dævva!! Bor nærme skogen? Anonymous poster hash: e77b3...3c7
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2015 #12 Skrevet 22. juli 2015 Har bare sett en og den stod å hveste til meg! Kom ikke forbi så stod å så på den til den turte å senke seg og åle seg over veien... Ganske fascinerende. Anonymous poster hash: be4a5...275
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2015 #13 Skrevet 22. juli 2015 Ja. Vi drepte den. Liten orm, i gresset der ungene lekte. Anonymous poster hash: 598bf...562
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 22. juli 2015 #14 Skrevet 22. juli 2015 Nei. Har aldri sett en huggorm heller. Litt rart egentlig for jeg har bodd i jungelen i Thailand og der var det masse slanger, edderkopper og skorpioner, så det flere ganger og fantes ikke redd for det. Men her i Norge tør jeg ikke gå i skogen engang i frykt for å møte på huggorm.. Tror jeg hadde svimt av. Hehehe
Miamimom Skrevet 22. juli 2015 #15 Skrevet 22. juli 2015 Ja. Vi tar noen i gressklipperen hvert år ( ikke med vilje ), og så har vi en del skifer som de elsker å sole seg på.Oh my 😳 for å si som tantebarnet mitt; jeg hadde seriøst dævva!! Bor nærme skogen? Anonymous poster hash: e77b3...3c7 Ja, tomten grenser til skogen på ene siden. Masse huggorm her. Blir aldri helt vant til de, selv om vi ser en del hvert år. Heldigvis har vi aldri blitt bitt. Det er litt skummelt da vi har både små barn, hunder og katter. Hender kattene kommer med en og 😨
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #16 Skrevet 23. juli 2015 Jepp, på hytta 😊 Anonymous poster hash: f6af2...1a4
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #17 Skrevet 23. juli 2015 Ja. Vi drepte den. Liten orm, i gresset der ungene lekte. Anonymous poster hash: 598bf...562 Trodde de var fredet jeg? Anonymous poster hash: 307f4...4c9
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #18 Skrevet 23. juli 2015 Hvor bir dere som har sett det? Jeg bor i nord Norge, der bor de ikke. Anonymous poster hash: bba03...082 Takk og pris, vi har (bank i bordet) heldigvis ikke det faenakapet her oppe! Tørr ikke dra på ferie til østlandet engang, bare i frykt for å møte på det. Skal sies at jeg aldri har sett dem og vet at de ikke er så veldig farlige, men kjenner meg selv såpass godt at jeg hadde freaket ut hvis jeg hadde møtt en huggorm på min vei😱 Anonymous poster hash: 6c6ef...38a
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #19 Skrevet 23. juli 2015 Ja. Vi drepte den. Liten orm, i gresset der ungene lekte. Anonymous poster hash: 598bf...562 Trodde de var fredet jeg? Anonymous poster hash: 307f4...4c9 Tror ikke det er lov å drepe dem. Stakkars liten. Drittsekker som gjorde det!!!! Anonymous poster hash: 4c139...d37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå