GÃ¥ til innhold

Hva ville du valgt? 😊

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min sønn blir 1år i januar 2016 i mars 2016 blir han muligens storebror. I utgangspunktet skal han begynne i barnehage i mars da hans far er ferdig med sin permisjon, det var planen før jeg ble gravid. Nå skal jeg muligens i en permisjon til hvis dette svangerskapet går bra. Ville du hatt ditt barn i barnehage fra mars av eller ville du utsatt det til august 2016?

Argumenter for og imot mottas med takk 😊

Noen som vet om man får de 6000kr for å ha barnet hjemme i stedet for barnehage selv om jeg er i ny svangerskapspermisjon? Husker ikke hva den stønaden heter men det er 6000kr/mnd.

Anonymous poster hash: fc194...4bd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville definitivt takket ja til barnehage.

Trenger du det ikke så kan du jo holde ham hjemme. Men min nr 2 hadde kolikk, og det hadde ikke vært noe for eldstemann (eller meg) å være hjemme når jeg kun kunne gå å bære på skrikende lillebror.

En ettåring trenger jo ikke barnehage (i motsetning til feks en 5åring som trenger å være med andre barn), men det er ofte bedre i en barnehage hvor han potensielt sett får mye mye mer oppmerksomhet enn han vil få hjemme.

Så kan du få sove når babyen sover, og gitt babyen det den trenger. De første månedene kan være slitsomme, og ettåringen vil ofte ha det bedre i barnehagen enn hjemme med sliten mor.

Som sagt, går alt fint, så er det jo bare å holde ham hjemme.

Anonymous poster hash: 01157...e67

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...