Gå til innhold

Har stemmen til Fantorangen sommerferie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes han høres litt annerledes ut.

Anonymous poster hash: f2d88...998
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, han/hun har hørtes helt feil ut hele sommer. Håper det er ferie på gang og ingen varig endring... 

Anonymous poster hash: 26d04...75b
Skrevet (endret)

Er ny person, og ny dukke. Og ja, det er varig! De gamle episodene har gått i reprise i 2 år, så de startet på nytt

Endret av Bustetroll
Skrevet

Er ny person, og ny dukke. Og ja, det er varig! De gamle episodene har gått i reprise i 2 år, så de startet på nytt

Er det ny dukke også? Det visste jeg ikke... Men huff, vet ikke om jeg orker se Fantorangen med den nye, det er bare så innmari feil! Heldigvis er ikke barna sååå opptatte av hva slags barnetv de ser, så lenge det er tv for barn...

Skrevet

Er det ny dukke også? Det visste jeg ikke... Men huff, vet ikke om jeg orker se Fantorangen med den nye, det er bare så innmari feil! Heldigvis er ikke barna sååå opptatte av hva slags barnetv de ser, så lenge det er tv for barn...

Ja, den gamle var jo mer knudrete, denne er helt plettfri. Og nå er også pinnene til armene synlige hele tiden. Dette ble jo redigert bort tidligere slik at man ikke så at noen bevegde fantorangen. 

De har i alle fall funnet en god etterligner, men fantorangen vil aldri bli den samme.  Hele personligheten er borte.

Vet ikke om jeg skal syns det er positivt eller negativt. 

Fantorangen var jo en manipulerende drittsekk, men samtidig litt sjarmerende. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...