Gå til innhold

Fikk du lyst på dette nå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, nei  :legrine:

Anonymous poster hash: 0fa3b...94b
Skrevet

Åh jeg leste tittelen og så for meg akkkkkkurat det der så JA! <3 Absolutt..

Skal straks gå og lage blomkålsuppe.. *sukk* med baconbiter da! Menneh... Åh.

Gjest deterbaremeg:):)
Skrevet

ikke akkurat nå, for vi har nylig spist middag, men sier ikke neitakk til en skikkelig burger  :danse:

Skrevet

Har akkurat spist det :)

Anonymous poster hash: 77dd6...ca7
Skrevet

Det så jo gørrkjedelig ut

Skrevet

uten ost så ;) namm nammm

Anonymous poster hash: cdb84...1f5
Skrevet

Tror tanken her er en god hamburger/cheeseburger og ikke nødvendigvis akkkkurat den som er på bildet..

Anonymous poster hash: 2c098...293

Skrevet

Tror tanken her er en god hamburger/cheeseburger og ikke nødvendigvis akkkkurat den som er på bildet..

Joa, men da bør man jo legge ved et bilde som faktisk er fristende :P Ikke en knusktørr hamburger og et par pomfri. 

Skrevet

Joa, men da bør man jo legge ved et bilde som faktisk er fristende :P Ikke en knusktørr hamburger og et par pomfri. 

Hehe ja.. Men ha litt fantasi da vel! Jeg er så enkel for tiden at en svett QuarterPounder hadde sett delishious ut (mer saftig enn den der iaf)

Eller en god hjemmelaget en med sjaløttløk i deigen, hakkede valnøtter og masse moden cheddar *sikle*

Skrevet

Hehe ja.. Men ha litt fantasi da vel! Jeg er så enkel for tiden at en svett QuarterPounder hadde sett delishious ut (mer saftig enn den der iaf)

Eller en god hjemmelaget en med sjaløttløk i deigen, hakkede valnøtter og masse moden cheddar *sikle*

Jeg er typen som ikke smaker burgeren fordi den er dynket i sauser. Kjøtt smaker høgg, og tørt brød med tørre grønnsaker og tørt kjøtt smaker høgg. Slik det ser ut på bildet :P Det er ikke saus på burgeren engang. 

Men en saftig burger med pomfri og masse saus/dressing ved siden av... MMMMMMMMMMMMM

Skrevet

Ja visst jeg kunne lagd selve burgeren hjemme med svinekjøtt eller kylling/kalkun kjøtt.

Skrevet

Jeg liker ikke hamburger eller pomfri. 

Anonymous poster hash: 4334f...1eb
Skrevet

Nei, var på joggetur for litt siden og koste meg med egg, avokado og tomat etter det :P Var jeg slem nå? :D

Anonymous poster hash: 15749...f26

Skrevet

Nei er ikke så glad i verken burger eller pom frites.

Anonymous poster hash: b2fa3...28d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...