*Miss Marple* Skrevet 22. juli 2015 #1 Skrevet 22. juli 2015 Snart 3 år og verdensmester i å overhøre beskjeder. Ikke hopp i sofaen betyr visst å hoppe ekstra høyt. Kom her betyr spring alt du kan i motsatt retning. Ikke gris med maten betyr å se hvor mye man putte i munnen på en gang. Gå fint og hold hånden betyr å rive i hånden til mamma av alle krefter og hyle 'au, mamma, au' så høyt man kan. Ikke tøm ut alle lekene nå rett før vi skal gå betyr å se hvor fort man klarer å snu alle lekekassene oppned. Osv, osv, osv gjennom hele dagen 😝 Jeg VET at det går over og jeg VET at eneste som nytter er samme reaksjon på samme ting x 10 000, men du verden så frustrert man kan bli.
HeltAnonym Skrevet 22. juli 2015 #2 Skrevet 22. juli 2015 Føler med deg, har en på samme alder som er igjennom alle følelsesregister iløpet av et halvt min.. Hører aldri etter og gjør akkurat som han vil.. 😅😅
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2015 #3 Skrevet 22. juli 2015 Ha-ha-ha Du har ikke vurdert motsatt psykologi? Høres ut som et trygt lite sjarmtroll du har Anonymous poster hash: 62b57...e2b
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2015 #4 Skrevet 22. juli 2015 Snart 3 år og verdensmester i å overhøre beskjeder. Ikke hopp i sofaen betyr visst å hoppe ekstra høyt. Kom her betyr spring alt du kan i motsatt retning. Ikke gris med maten betyr å se hvor mye man putte i munnen på en gang. Gå fint og hold hånden betyr å rive i hånden til mamma av alle krefter og hyle 'au, mamma, au' så høyt man kan. Ikke tøm ut alle lekene nå rett før vi skal gå betyr å se hvor fort man klarer å snu alle lekekassene oppned. Osv, osv, osv gjennom hele dagen 😝 Jeg VET at det går over og jeg VET at eneste som nytter er samme reaksjon på samme ting x 10 000, men du verden så frustrert man kan bli. Hopp på gulvet, nå må du komme hit, hold forsiktig-jeg får vondt når du klemmer, lekene skal ligge i kurven nå. Unger får beskjed om hva de ikke skal gjøre, sjelden de får beskjed om hva de skal gjøre istedenfor. Anonymous poster hash: 9fcec...fa2
Mamma_til_2 Skrevet 22. juli 2015 #5 Skrevet 22. juli 2015 Det er slitsomt og det tærer på tålmodigheten! ☺ Prøv omvendt psykologi☺
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå