Anonym bruker Skrevet 22. juli 2015 #1 Skrevet 22. juli 2015 - Barnet skal bli godt kjent med samværsforelder - Nogenlunde samme regler hos begge foreldre - Mor og far skal aldri snakke negativt om hverandre til eller foran barnet - Avtaler og tidspunkt skal holdes, endringer må gies beskjed om lang tid i forveien (og ikke skje oftere enn absolutt nødvendig) Noen med flere innspill? Anonymous poster hash: fd60d...aee
Gemini77 Skrevet 22. juli 2015 #2 Skrevet 22. juli 2015 Være venner og kunne sitte med en kopp kaffe og prate ved overlevering Lav terskel for å prate med hverandre Nøkler til hverandres hus slik at man kan få hentet ting som er viktig for barna selv om mamma/pappa ikke er hjemme Dra på skoleavslutninger sammen Heie sammen på fotballkamper Hjelpe hverandre på barnebursdagene. Osv osv
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2015 #3 Skrevet 22. juli 2015 Jeg samarbeider godt med begge fedre til Mine barn, men på forskjellige måter. Far til eldste og jeg er venner og kan derfor ta kaffe og skravle mens hun pakker og han stikker innom om det er noe hun mangler selv om jeg ikke er hjemme. Han hjelper meg også med en del ting i huset (bla oppussing). Når jeg henter hos han (sjelden da hun ofte tar buss) så bretter jeg tøy mens jeg skravler osv. Men vi er virkelig ferdig med hverandre og er venner. Dessverre får han seg ikke ny dame pga det. Jeg har sagt jeg kan trekke meg ut om han finner en dame, men han mener det er uaktuelt. Tror nok jeg kommer til å gjøre det likevel.. Far til minste er jeg ikke venn med. Viner bare ekser. Vi har faste tider for levering og henting og de skal holdes. Skal det endres, skal jeg ha beskjed i god tid. (Jeg endrer ikke). Alle avtaler skal holdes og alle avtaler skal signeres. Dette er en surrete kar som ikke er spesielt flink til å organisere. Anonymous poster hash: d4afc...756
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2015 #4 Skrevet 22. juli 2015 Når ny partner kommer inn, så skal den andre respektere denne. Og det skal gå begge veier altså. Anonymous poster hash: 03c34...dc3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå