Gå til innhold

God morgen :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her skinner sola. Jenta min på 16 mnd er blid og leker i stua. Ikke har jeg hatt ferie enda, tar den i august, idag har jeg fri! :- ) idag skal jeg møte foreldrene mine og min lille niese som kommer med fly. Dagens første kaffekopp inntatt, er ved godt mot. Har over en lengre periode sett så negativt på ting - på tide og bli mer positiv og se små gleder. Hva skal du gjøre idag?

Anonymous poster hash: bb2eb...fa1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen, her skinner og sola min minste på 3 år er i supert humør ☺☺

Sitter og planlegger gjøremålene for i dag og imorgen siden vi reiser på 3 ukers ferie på fredag 😀

Skrevet

smiley som slår seg i hode!

Anonymous poster hash: 36187...fa5

Skrevet

God morgen😀.

Rolig på jobben i ferietiden, sola skinner og det blir en fin dag😎.

Anonymous poster hash: 722a9...da2

Skrevet

Sitter og planlegger gjøremålene for i dag og imorgen siden vi reiser på 3 ukers ferie på fredag 😀

Heldig!! Hvor skal dere? Og du nederste; hva mener du? :o

Skrevet

Du mener smiley som slår seg i hodet regner jeg med?

Mitt svar var vel greit håper jeg😀

Anonymous poster hash: 722a9...da2

Skrevet

Ja, hun som slår seg i hodet :P

Skrevet

God morgen :-)

Skal prøve å få bestilt takkekort etter dåpen. Drøye det vel lenge nå :-p Skal også bestille bilder til fremkalling hvis jeg får tid.

Halvveis nede i tekoppen, og junior våkna akkurat fra formiddagsduppen.

Grått vær forøvrig.

Skrevet

Hei hei :) Her har vi vært oppe siden klokka 6 i dag :) En unge som er syk, men på bedringens vei, og ei som tar det hele med ro. Ble en uke ekstra med ferie på ungene, siden vannkoppene til gutten snart har tørket inn, så blir det lekeplassen en av de kommende dagene.. Men i dag bygger vi hytte på stua og har kino der ;) Bare det blir litt varmere ute, så skal vi ut på tur, se om vi finner noen biller og andre insekter vi kan utforske, spennende å se på, lære navn osv ;)

Skrevet

Jeg venter på å få rier! Sånn går no dagan :P

Skal iallefall få på meg joggeskoene straks og ta en løpetur, og så blir det vel tur i sola og kanskje kino med mannen litt senere :)

Skrevet

Vi skal til nordnorge ☺ midnattssol og late dager ☺

Skrevet

Skal iallefall få på meg joggeskoene straks og ta en løpetur, og så blir det vel tur i sola og kanskje kino med mannen litt senere :)

Løpetur? Og du venter på rier? Sprekt, skal sies!!!

Skrevet

Vi skal til nordnorge ☺ midnattssol og late dager ☺

Fantastisk ;) bor i nord selv. Idag er det skyfri himmel og knallsol! Du timet det rett :-)

Skrevet

Løpetur? Og du venter på rier? Sprekt, skal sies!!!

Ja, har vært heldig med formen og har løpt 4 mil hver uke hele svangerskapet. Er 40 uker på søndag så håper på baby snart ❤️

Skrevet

God dag!! Så bra at ting endelig snur seg for deg!! Håper du har nyt dagen så langt og at den bringer med seg mange gode ting😃

Vi pakker fordi vi skal reise hjem fra ferie i morgen og for første gang regner det her så solingen utgikk. Vi har gjort masse ila ferien så i dag bare slapper vi av😃 Helt greit, skal bli godt å komme hjem til kulde og regn😁

Anonymous poster hash: 89505...331

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...