Anonym bruker Skrevet 22. juli 2015 #1 Skrevet 22. juli 2015 Tenkte å ta oss en tur i pirbadet. Eldste elsker å gå der, men nå har vi baby i tillegg. Hva må vi tenke på, noen tips til hvordan vi gjør det rent praktisk? Første gang vi tar med baby i basseng. Anonymous poster hash: f5c92...79e
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2015 #2 Skrevet 22. juli 2015 Tenkte å ta oss en tur i pirbadet. Eldste elsker å gå der, men nå har vi baby i tillegg. Hva må vi tenke på, noen tips til hvordan vi gjør det rent praktisk? Første gang vi tar med baby i basseng. Anonymous poster hash: f5c92...79e Jeg tok med barnevogna å la han i når jeg dusjet. Så dusjet jeg han etterpå. Badebleier hadde jeg med. Det er vel ingenting annet å tenke på. Nå vet jeg ikke om du drar alene og alder på baby. Hvis du er i ammetåka sånn som jeg var så må du huske å gå i rett garderobe. Det gjorde ikke jeg. Sto naken da det kom inn en mann. Han snudde i døra. Det var ikke i pirbadet men det var i ett basseng. Anonymous poster hash: 3d815...979
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2015 #3 Skrevet 22. juli 2015 Tenkte å ta oss en tur i pirbadet. Eldste elsker å gå der, men nå har vi baby i tillegg. Hva må vi tenke på, noen tips til hvordan vi gjør det rent praktisk? Første gang vi tar med baby i basseng. Anonymous poster hash: f5c92...79e Jeg tok med barnevogna å la han i når jeg dusjet. Så dusjet jeg han etterpå. Badebleier hadde jeg med. Det er vel ingenting annet å tenke på. Nå vet jeg ikke om du drar alene og alder på baby. Hvis du er i ammetåka sånn som jeg var så må du huske å gå i rett garderobe. Det gjorde ikke jeg. Sto naken da det kom inn en mann. Han snudde i døra. Det var ikke i pirbadet men det var i ett basseng. Anonymous poster hash: 3d815...979 Takk for svar. Baby er 3 mnd og eldste er 5 år. Mannen tar med 5 åringen i garderoben og jeg tar med baby. Anonymous poster hash: f5c92...79e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå