Anonym bruker Skrevet 21. juli 2015 #1 Skrevet 21. juli 2015 Mannen min er avhengig av dataspill. Nå spiller han bokstavelig talt hele dagen. Han spiller fra han står opp til han legger seg, og tar bare pauser for å gå på do eller for å spise. Vi har ikke felles barn, men jeg har ei jente fra tidligere forhold. Før, så spilte mannen "bare" hele dagen. Vi har alltid lagt oss på samme tid og bruker å ligge i sengen å prate/kose oss. Nå for tiden, så ligger han i sengen i 10 minutter, før han står opp for å spille. Der blir han gjerne sittende til kl 5 om morningen, som fører til at han sover til kl 12 på formiddagen. Nå hadde vi lagt oss, lå i senga i 10 min så står han opp igjen for å spille. Jeg viser tydelig at jeg er sur, men han gir faen. Anonymous poster hash: 71e84...6ff
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2015 #2 Skrevet 21. juli 2015 Jeg hadde aldri orket det der, hadde klikket. Anonymous poster hash: 7c827...29f
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2015 #3 Skrevet 21. juli 2015 Mannen min er avhengig av dataspill. Nå spiller han bokstavelig talt hele dagen. Han spiller fra han står opp til han legger seg, og tar bare pauser for å gå på do eller for å spise. Vi har ikke felles barn, men jeg har ei jente fra tidligere forhold. Før, så spilte mannen "bare" hele dagen. Vi har alltid lagt oss på samme tid og bruker å ligge i sengen å prate/kose oss. Nå for tiden, så ligger han i sengen i 10 minutter, før han står opp for å spille. Der blir han gjerne sittende til kl 5 om morningen, som fører til at han sover til kl 12 på formiddagen. Nå hadde vi lagt oss, lå i senga i 10 min så står han opp igjen for å spille. Jeg viser tydelig at jeg er sur, men han gir faen. Anonymous poster hash: 71e84...6ff Nei, klikk i vinkel! -Han må rett og slett skjerpe seg! -Og før spilte han "bare" hele dagen?!....-hva slags forbilde er han for datteren din? -og hva slags er du som tillater det?.... Anonymous poster hash: 69f9e...d8e
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2015 #4 Skrevet 21. juli 2015 Det der er ingen mann! Menn holder ikke på sånn . Umodne gutter derimot. Anonymous poster hash: a8333...654
Fandens Oldemor Skrevet 21. juli 2015 #5 Skrevet 21. juli 2015 Hadde foreslått at han burde flytte hjem til mammaen sin, slik at han kunne leke 16-åring og sitte på rommet og spille. Høres ut som det er mer jobb med han enn hygge.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2015 #6 Skrevet 21. juli 2015 Han er spillavhengig. Gi ham et ultimatum - skaff seg hjelp for sin avhengighet, eller du går ut av forholdet. Tenk på hvilket forbilde han er for datteren din... Anonymous poster hash: 0b6c2...ba1
Serepta Skrevet 22. juli 2015 #7 Skrevet 22. juli 2015 Det der hadde ikke jeg giddet. Gi han et valg mellom deg og dataen.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2015 #8 Skrevet 22. juli 2015 Gå før det kommer felles barn inn i bildet!! Det kommer mest sannsynlig ikke til å forandre seg!:/ Anonymous poster hash: 56800...dd7
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2015 #9 Skrevet 22. juli 2015 Hadde en lik ex som kunne spille 5-6 timer i strekk. Dette må han få hjelp for. Går det utover sosialt liv, familie og jobb har han et alvorlig problem. Eller er han kanskje deprimert? Du er ikke sur uten grunn. Spilleavhengighet kan være en like ille avhengighet som alkoholisme, rus +++. Anonymous poster hash: be7dc...67d
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2015 #10 Skrevet 22. juli 2015 Du har jo laget x antall tråder om dette, gjør noe med det heller!! Anonymous poster hash: 39e3c...b34
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2015 #11 Skrevet 22. juli 2015 Har han barn fra før? Du har sikkert overtatt min ex. Værsågod ;-) Anonymous poster hash: be7dc...67d
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2015 #12 Skrevet 22. juli 2015 Stalltips: ikke få barn med denne mannen!!! Anonymous poster hash: e8e6f...8a5
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2015 #13 Skrevet 22. juli 2015 Jeg hadde aldri noensinne orket det. Han hadde fått valget mellom å flytte, eller spille betraktelig mindre. Anonymous poster hash: 374cd...3eb
Gjest Skrevet 22. juli 2015 #14 Skrevet 22. juli 2015 Og denne sjarmerende guttevalpen jobber så klart ikke? Siden han spiller natt og lyse dag? Ta av deg ølbrillene HI og kom deg vekk!
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2015 #15 Skrevet 22. juli 2015 Er han sykemeldt? Har han to barn med to forskjellige damer fra før!? Dette høres ut som min ex som har funnet ny dame med unge fra før. Anonymous poster hash: be7dc...67d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå