Anonym bruker Skrevet 21. juli 2015 #1 Skrevet 21. juli 2015 Hvis jeg blir gravid nå å blir sykemeldt(var det med første), vil jeg fortsatt ha krav på foreldrepenger? Hadde vært ett år uten jobb når jeg begynte i denne jobben. Anonymous poster hash: f1e73...08d
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2015 #2 Skrevet 21. juli 2015 Sykepenger gir vel rett på foreldrepenger, så ja. Anonymous poster hash: 045c4...699
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2015 #3 Skrevet 21. juli 2015 Du må være i jobb seks mnd av svangerskapet, ellers mister du rettigheter. Anonymous poster hash: 2ed03...515
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2015 #4 Skrevet 21. juli 2015 Du må være i jobb seks mnd av svangerskapet, ellers mister du rettigheter.Anonymous poster hash: 2ed03...515 Men jeg er jo i jobb selvom jeg blir sykemeldt? Da mister jeg vell ikke rettighetene? Anonymous poster hash: f1e73...08d
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2015 #5 Skrevet 21. juli 2015 Så lenge du har rett på sykepenger burde det gå fint. Du tjener opp retten til foreldrepenger også med sykelønn.. Hva gjorde du det året du var uten jobb? Mottok du sykepenger eller arbeidsavklaringspenger Anonymous poster hash: 2e1fc...77d
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2015 #6 Skrevet 21. juli 2015 Så lenge du har rett på sykepenger burde det gå fint. Du tjener opp retten til foreldrepenger også med sykelønn.. Hva gjorde du det året du var uten jobb? Mottok du sykepenger eller arbeidsavklaringspenger Anonymous poster hash: 2e1fc...77d Jeg var ferdig utdannet og sleit med å finne jobb. Gikk på dagpenger fram til mars(da gikk de ut), så begynte jeg å jobbe 1 mai. Anonymous poster hash: f1e73...08d
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2015 #7 Skrevet 21. juli 2015 Så lenge du har rett på sykepenger burde det gå fint. Du tjener opp retten til foreldrepenger også med sykelønn.. Hva gjorde du det året du var uten jobb? Mottok du sykepenger eller arbeidsavklaringspenger Anonymous poster hash: 2e1fc...77d Jeg var ferdig utdannet og sleit med å finne jobb. Gikk på dagpenger fram til mars(da gikk de ut), så begynte jeg å jobbe 1 mai. Anonymous poster hash: f1e73...08d Jeg vil tro du da har rett på sykepenger. Du kan eventuelt ta en telefon til Nav og spørre. Anonymous poster hash: 2e1fc...77d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå