Gå til innhold

slutte m nattbleie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på snart 3 år er tørr på dagtid og plages nå av bleia om natta. Natt til i dag prøvde hun seg for første gang uten bleie. Hun holdt til i dag tidlig men skvettet litt i senga før hun våknet og skjønte hun måtte gå på do. Hun sover jo gjerne 12 timer og jeg kan ikke helt skjønne at det kan gå uten et dobesøk i løpet av alle de timene. Hva er vanlig?

Anonymous poster hash: 689b2...beb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi sluttet med nattbleier etter x antall netter (tror det var en uke) med tørre bleier om morgenen. Barnet har hatt uhell i senga 2 ganger (dette har vært i forbindelse med ferietur og skippling av rutiner).

Er barnet innstilt på det så ville jeg prøvd og heller lagt kladder/tisselaken i senga.. Blir det mye uhell kan dere vekke henne før dere legger henne og hun kan tisse.. Da blir det ikke like mange timer mellom hver gang hun tisser..

Skrevet

Alle mine tre sluttet med nattbleie en ukes tid etter at de var tørr på dagen. Gikk helt fint det. De går på do før de legger seg og når de våkner.

Anonymous poster hash: eed62...fc9

Skrevet

Det er jo kjempe bra at hun klarte seg gjennom natta! Imorra husker hun kanskje at hun har på seg truse, så rekker hun doen på morran 😊 Her slutta vi med nattbleie nå i sommer, 3,5 år. Han hadde ikke tørre nattbleier, men var bare veldig klar for å prøve uten bleie. Første natta tok jeg han med på do før jeg la meg Kl 23. Andre natta droppa jeg det.. Og han holdt seg helt til morran. Har ikke hatt noen uhell, men har engangs tisselaken i senga sånn tilfelle. Han sover ca 12 timer, og går ikke på do de timene 😊

Anonymous poster hash: 97752...a60

Skrevet

Sluttet med nattbleie kort tid etter han var tørr på dagen her også. Bleiene om natten var ikke tørre, men det var fordi han visste at han hadde bleie på og var lat. :P Kun hatt ett uhell om natten, og det var nok fordi han hadde drukket veldig mye, for da tisset han i tillegg mer da han stod opp enn han vanligvis gjør om morgenen.

Han sover bare 10 timer, men det går ofte over en time fra han står opp til han går på do.

Anonymous poster hash: e7b0a...3a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...