Anonym bruker Skrevet 21. juli 2015 #1 Skrevet 21. juli 2015 Vi skal snart døpe gutten vår, men pga problemer med foreldrene hans er vi usikre på om vi tør å invitere dem. De klarer ikke oppføre seg sivilisert og er nå midt i en konflikt de ikke klarer å holde for seg selv. Er det greit å la vær å invitere dem? Anonymous poster hash: bc205...bae
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2015 #2 Skrevet 21. juli 2015 Går det an å si til dem at dersom de kommer, er dette en dag hvor det ikke er aktuelt å ta opp slikt. Dette er barnebarnets dåpsdag, og ikke en dag som skal ødelegges av besteforeldre som ikke kan oppføre seg som folk. Anonymous poster hash: 95361...46e
MMP Skrevet 21. juli 2015 #3 Skrevet 21. juli 2015 Hadde invitert de jeg i allefall. De er voksne folk, så dere får de "denne dagen tilhører våres gutt - og ikke deres problemer. Vennligst repsekter det, eller hold dere hjemme!" Lykke til med dåpen
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2015 #4 Skrevet 21. juli 2015 Det går dessverre ikke an å snakke dem fra det. De lager masse problemer i bryllupet vårt. HI Anonymous poster hash: bc205...bae
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2015 #5 Skrevet 22. juli 2015 Laget* Anonymous poster hash: bc205...bae
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2015 #6 Skrevet 22. juli 2015 Dropp dem, og eventuelt ikke fortell dem om at barnet skal døpes dersom det går. Anonymous poster hash: 06408...121
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2015 #7 Skrevet 22. juli 2015 Hva sier mannen? Jeg ville latt det være opp til han. Kan dere be dem dra om de ikke oppfører seg? Hva gjorde de i bryllupet deres? Anonymous poster hash: 44e06...f43
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2015 #8 Skrevet 22. juli 2015 Siden de laget masse problemer i bryllupet deres så ville jeg holdt dåpen og så fortalt dem i etterkant at barnet ble døpt da og da. Om de ikke liker det så si at det er konsekvensen når de ikke kan oppføre seg og holde problemene sine for seg selv. Om de søker hjelp for problemene sine og gjør noe med dem så er de hjertelig velkommen på senere familiesamlinger. Men mannen din må selvfølgelig være enig. Veldig sårt når det blir slik med nære familiemedlemmer. Jeg har en tante som jeg aldri kommer til å invitere til noe av samme grunn. Hun har ødelagt minst et bryllup, hun har ingen sperrer når hun får sine raptuser for å få oppmerksomhet. Hun har opplevd mye forferdelig i livet sitt, så jeg synes synd på henne, men det gir henne likevel ikke rett til å ødelegge andres liv. Anonymous poster hash: 0e6dc...111
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå