Gå til innhold

Sår nedentil... Hjelp?


Anbefalte innlegg

Skrevet

I to-tre dager har jeg hatt et slags sår rett ved klitoris. Det er på størrelse med en halv lillefingernegl, rødt, sårt og litt hovent. Ikke ny sexpartner, ikke skrapet meg (såvidt jeg vet). Hva kan det være og hva kan hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Friksjonsskade?

 

Anonymous poster hash: 1ed65...b89

Skrevet

Friksjonssår? Har fått det før selv, smurt på litt sinksalve når jeg MÅ bruke undertøy, og ellers latt det få lufte seg.



Anonymous poster hash: a7f02...226
Skrevet

Herpes? Partner kunne jo duppa snabelen der han ikke skulle?!

 

Anonymous poster hash: 1b82d...d49

Skrevet

Du kan bruke litt steroidekrem utenpå. Men viktig å ikke smøre noe inni.

 

Anonymous poster hash: 1ed65...b89

Skrevet

Herpes? Partner kunne jo duppa snabelen der han ikke skulle?!

 

Anonymous poster hash: 1b82d...d49

 

Ja, for utroskap er selvfølgelig alltid første mulighet her på forumet...

 

Herpesviruset kan man gå med i kroppen i år og tiår uten å ha utbrudd, så om man får utbrudd så trenger ikke partneren ha vært utro.

 

Anonymous poster hash: b6aa0...b55

Skrevet

Jeg fikk et slikt sår i fjor, Hi. Det var rett og slett "gnagsår" fordi buksesømmen og trusesømmen hadde ligget uheldig. Jeg merket det ikke før jeg skulle ta en dusj om kvelden. Gjorde ikke noe med det annet enn å holde det tørt og rent. Forsvant på få dager.



Anonymous poster hash: b6aa0...b55
Skrevet

Tusen takk for tips!

Jeg går for zink og luft i første omgang 😊

Og ja - jeg er helt sikker på at snabelen ikke har vært på vift 😜

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...