Anonym bruker Skrevet 21. juli 2015 #1 Skrevet 21. juli 2015 Gravid i uke 15 og har flere dager med migrene enn uten. Jeg var dårlig frem til søndag, hadde en fin dag i går, og nå kommer det igjen... Det kommer oftere og oftere. Jeg vet snart ikke hvor jeg skal gjøre av meg! Jeg bli kvalm, kroppsklein og har denne ildglødende hodepinen. Jeg kan ta imigran, men jeg vil ikke ta det så ofte... Stort sett får jeg i meg mat. På de værste dagene spyr jeg så godt som non-stop. Jeg er overlykkelig over å være gravid, og holder godt ut fordi jeg vet så godt at kroppen lager barna mine mens det står på. Men jeg begynner å bli redd for å gå på en skikkelig smell. Noen her som har opplevd lignende? Og kan fortelle meg at det blir bedre? Anonymous poster hash: 58d9a...e96
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2015 #2 Skrevet 22. juli 2015 Magnesium!! Ta dobbel dose til å begynne med. Det hjelper veldig. Lykke til! Anonymous poster hash: ac38b...4dd
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2015 #3 Skrevet 22. juli 2015 Da jeg ventet eldste, forsvant migrenen helt i hele svangerskapet. Med nr to var det motsatt, så horminforandringene kan slå ut begge veier. Nå har jeg derimot kuttet alt av sukker og kunstig søtning i kosten, og har ikke hatt et anfall på 10 mnd. Trenger heller ikke ta noe medisin da, verdt å prøve. Anonymous poster hash: d7965...880
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2015 #4 Skrevet 22. juli 2015 Gå til legen og se om du kan få noe for hodepinen. Jeg var kvalm HELE graviditeten og ingen matlyst, men de siste 3 månedene hadde jeg i tillegg alvorlig halsbrann (fikk halsbrann av bare vann til og med)! Fikk en god reseptbelagt medisin som gjorde at jeg ikke produserte magesyre, det hjalp masse. Likevel gikk jeg bare opp 5 kg hele graviditeten (jeg var 55 kg før jeg ble gravid). Så graviditeter kan være tøffe. Ta i mot de medisinene du kan få fra legen (det er mange som ikke er skadelige for fosteret!) og ta vare på deg selv Anonymous poster hash: 5ff3c...ebf
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2015 #5 Skrevet 22. juli 2015 Pga den forferdelig graviditet sist forblir barnet mitt enebarn. Jeg var helt ute av stand til å gjøre noe i ni måneder. Det var likevel verdt det men gjør det ikke igjen Anonymous poster hash: 5ff3c...ebf
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2015 #6 Skrevet 22. juli 2015 Takk for gode tips! Magnesium tar jeg allerede, men jeg skal prøve å kutte sukker. Skal ringe legen litt senere. Ja, jeg tror nok også det er verdt det Krysser fingrene for at det ikke varer svangerskapet ut. Anonymous poster hash: 58d9a...e96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå