Anonym bruker Skrevet 21. juli 2015 #1 Skrevet 21. juli 2015 Orker ikke mer! Vil bare legge meg til å sove til neste år eller noe!😔 Anonymous poster hash: d0081...df8
Gjest Skrevet 21. juli 2015 #2 Skrevet 21. juli 2015 Da flytter du. Enkelt & greit! Alle klarer seg alene uansett. Er ikke tilhenger av å trumfe igjennom terapi o.l, siden det er liten sjans for det forandres. Eller at det har lett for å komme tilbake i samme sporet.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2015 #3 Skrevet 21. juli 2015 Da flytter du. Enkelt & greit! Alle klarer seg alene uansett. Er ikke tilhenger av å trumfe igjennom terapi o.l, siden det er liten sjans for det forandres. Eller at det har lett for å komme tilbake i samme sporet. Tror det går den veien ja.. Er bare så fullstendig tappet for energi nå! Anonymous poster hash: d0081...df8
Gjest Skrevet 21. juli 2015 #4 Skrevet 21. juli 2015 Vet hvordan det er. Ikke mye moro når det står på som verst. :/ Man får det mye bedre med seg selv og ikke minst ungene når mor er harmonisk. Barn skjønner mere enn vi tror.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2015 #5 Skrevet 21. juli 2015 Vet hvordan det er. Ikke mye moro når det står på som verst. :/ Man får det mye bedre med seg selv og ikke minst ungene når mor er harmonisk. Barn skjønner mere enn vi tror. Tror dessverre de skjønner veldig godt at jeg ikke har det bra ja! Alt er så mye bedre når det kun er jeg og ungene som er hjemme! Anonymous poster hash: d0081...df8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå