Anonym bruker Skrevet 21. juli 2015 #1 Skrevet 21. juli 2015 Naboen er desverre hjemme fra ferie. Bikkjene bjeffer som gale HVER gang det går noen forbi... Det nytter ikke å si ifra. Hva gjør jeg? Anonymous poster hash: a60c3...062
HvittHus Skrevet 21. juli 2015 #2 Skrevet 21. juli 2015 Her på boligfeltet er det vanlig å ringe politiet. Nå skal det sies at det er et uutholdelig bråk fra et dusin hunder som bråker hver gang det går noen forbi huset deres, så jeg er i mitt stille sinn enig at det er greit å ringe politiet.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2015 #3 Skrevet 21. juli 2015 Ja, det er ganske uutholdelig... Har snakket med politiet tidligere og hun er en kjenning, men de gjør ikke noe med det om det er før kl 23.00. Sjarmtrollet av en nabo tar selvsagt hundene inn 23.03... Anonymous poster hash: a60c3...062
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå