Gå til innhold

Hundebråk igjen..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Naboen er desverre hjemme fra ferie. Bikkjene bjeffer som gale HVER gang det går noen forbi... Det nytter ikke å si ifra. Hva gjør jeg?

 

Anonymous poster hash: a60c3...062

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her på boligfeltet er det vanlig å ringe politiet. ;) 

 

Nå skal det sies at det er et uutholdelig bråk fra et dusin hunder som bråker hver gang det går noen forbi huset deres, så jeg er i mitt stille sinn enig at det er greit å ringe politiet.

Skrevet

Ja, det er ganske uutholdelig... Har snakket med politiet tidligere og hun er en kjenning, men de gjør ikke noe med det om det er før kl 23.00. Sjarmtrollet av en nabo tar selvsagt hundene inn 23.03...

 

Anonymous poster hash: a60c3...062

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...