Gå til innhold

hva bør vi ha med til vogna i bhg i august ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Junior begynner i bhg i august. Hva ville dere hatt i vogna ? Både liggeunderlag. Og noe å ha over seg. Dyne eller ? Bor på østlandet.

Anonymous poster hash: a8173...125

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et tynt teppe og dyne. Da kan de velge hva de skal bruke etter vær og tempratur. :)

Skrevet

Hva bruker dere i bunnen da ?

Hi

Skrevet

Hadde med dyne og fleecepledd, så fikk de vurdere alt etter vær og temp.

Hadde (Simo)Seat insert som underlag

Anonymous poster hash: f9b71...a56
Skrevet

Tynn pose g varm pose. Bytter på etter behov her

Anonymous poster hash: b718c...4fb

Skrevet

Har skinn nederst hele året dyne/ teppe på sommeren/ sensommer

Anonymous poster hash: 36ed9...270

Skrevet

Jeg jobber i barnehage. Her ligger mange av barna på skinnfell og noen på fleecepledd. Over seg har de pledd, dyne eller ligger i tynn pose. Hvis barnet bare skal bruke pledd, så er det greit med to hvis det er kjøligt

Anonymous poster hash: 184c9...28b
Skrevet

På vår/høst: lammeskinn, voksipose med sommerdyne og et lett pledd til kjøligere dager. Har også vindtrekk, regntrekk og insektsnett.

På vinteren legger jeg i et tykkere lammeskinn, legger dundyna/vinterdyna i voksiposen og et tykkt ullpledd som bruker på toppen. Har fremdeles vindtrekk, regntrekk og insekts/kattenett :)

Anonymous poster hash: a4de9...98a

Skrevet

Jeg jobber i barnehage. Her ligger mange av barna på skinnfell og noen på fleecepledd. Over seg har de pledd, dyne eller ligger i tynn pose. Hvis barnet bare skal bruke pledd, så er det greit med to hvis det er kjøligt

Glemte å skrive at her sover barna innendørs i et rom uten varme. Hvor skal barnet sove hi, ute eller inne?

Skrevet

Jeg jobber i barnehage. Her ligger mange av barna på skinnfell og noen på fleecepledd. Over seg har de pledd, dyne eller ligger i tynn pose. Hvis barnet bare skal bruke pledd, så er det greit med to hvis det er kjøligtAnonymous poster hash: 184c9...28b

Glemte å skrive at her sover barna innendørs i et rom uten varme. Hvor skal barnet sove hi, ute eller inne? Anonymous poster hash: 184c9...28b
Det skal sove ute. Har kjøpt fleecepledd i dag. Skaffe en dyne også. Muligens lammeskinn i bunn.

Hi

Skrevet

Voksipose, dyne og teppe? Posen er jo tjukk som en dyne, de må jo smelte inni der! Mine hadde jo fleece eller andre varme klær på i tillegg til vanlige inneklær når de sov. På de varmeste høstdagene brukte de voksiposen som underlag og bare fleecepledd over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...