Gå til innhold

Hvor ofte bytter dere ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte skifter dere gardiner og bytter ut interiørting(tenker mest da nye pynteting/bilder...)?

Anonymous poster hash: 508b6...cc0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bytter profilbilde ca 1 gang i året

Anonymous poster hash: d94b2...1c7

Skrevet

Bytter gardiner ca 1 gang i mnd. Interiør osv kjøper jeg gjerne flere ganger i mnd 😘😍

Anonymous poster hash: f3b38...db0

Skrevet

Gardiner hater jeg, og prøver å ha minst mulig av det.

Har også lite pynt, men det jeg har er ting jeg er glad i, og som har betydning så det blir ikke byttet ut.

Anonymous poster hash: 3c94c...767

Skrevet

Jeg har ikke gardiner. Bortsett fra i lekestua i hagen 😂 så det er enkelt! Jeg bytter blomster når de dør. Og det er så godt som aldri nå som jeg har funnet ut hva som overlever hos oss. Og pynteting og interiør kan jeg ikke huske sist jeg kjøpte. Det har blitt veldig nedprioritert etter at vi fikk student i husholdningen 😛

Skrevet

Gardinene vart hengt opp for 5 år sidan, og der har dei vore sidan (utanom nokre vask). Interiørting.. Nokre små ting, gjerne ting eg har fått av vener og barn, men lite då eg ikkje gidd løfta på alt for å tørka støv. Mannen i huset er fornøgd 😳

Anonymous poster hash: c6eeb...799

Skrevet

har ikke gardiner her vi bor nå. men før det bytta jeg til jul & etter jul. pynte ting kjøpes litt i ny å ne. om jeg finner noe jeg vil ha osv.. blir som regel bare lagt til det som allerede står framme. sjelden noe blir pakket bort.. bryr meg lite om pynte ting. har noen få ting jeg er veldig glad i resten er ikke så nøye.

Anonymous poster hash: 2cfdb...607
Skrevet

Jeg har gardiner jeg liker, så jeg ser ingen grunn til å bytte dem. :P

Anonymous poster hash: 6cdae...f4d
Skrevet

Gardinene er stort sett de samme. Interiørting skiftes med årstidene. Høst/vinter, halloween, jul, valentine, påske, vår, sommer. Til disse dagene og bursdager endres pynten. Kjøper også årstidenes blomster inne.

Ex er at når høst/vinteren kommer pynter jeg med lammeskinn, geiteskinn, strikkede puter, mørkere farger.

Til sommeren tar jeg frem skjell, sand, sommerens puter osv.

Anonymous poster hash: 6d728...edf

Skrevet

Bytter til røde gardiner til jul, til gråblå på nyttår, til hvite på våren og til lilla på høsten.

Resten av dilldallet byttes litt på som jeg kommer på det.

Anonymous poster hash: 93274...34a

Skrevet

Gardiner byttes ikke, bare vaske dem. Puter og interiør litt etter årstider, men har ikke kjøpt noe på lenge, jeg tar ting frem fra boden. Skal sies at jeg foretrekker kjøpe ting som holder seg lenge, dvs relativ klassiske ting. Bilder byttes ikke i det hele tatt, vi har for det meste originalmalerier vi liker godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...