Anonym bruker Skrevet 21. juli 2015 #1 Skrevet 21. juli 2015 Mannen fortalte nå at han ikke vil mer. Hva nå? 😔 Anonymous poster hash: ec65e...1df
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2015 #2 Skrevet 21. juli 2015 Da må dere vel til megling. Bli enige om fordeling av hus, unger og innbo. Lykke til! Anonymous poster hash: 39066...324
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2015 #3 Skrevet 21. juli 2015 Da må dere vel til megling. Bli enige om fordeling av hus, unger og innbo. Lykke til! Anonymous poster hash: 39066...324 Åh.. Faen. Mareritt!! Takk! Anonymous poster hash: ec65e...1df
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2015 #4 Skrevet 21. juli 2015 Sånn helt ut av det blå? Anonymous poster hash: 3c7cb...d7e
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2015 #5 Skrevet 21. juli 2015 Sånn helt ut av det blå? Anonymous poster hash: 3c7cb...d7e Ja, egentlig.. Anonymous poster hash: ec65e...1df
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2015 #6 Skrevet 21. juli 2015 Sånn helt ut av det blå? Anonymous poster hash: 3c7cb...d7e Ja, egentlig.. Anonymous poster hash: ec65e...1df Uff, det høres fælt ut Men er han ikke villig til å jobbe med det da? Er jo ikke sikkert at det er over og ut for det? Anonymous poster hash: 3c7cb...d7e
Gjest Skrevet 21. juli 2015 #7 Skrevet 21. juli 2015 Truffet ei ny han da eller? Typisk mannfolk! Ønsker deg alt godt og lykke til. La alt gå igjennom advokat
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2015 #8 Skrevet 21. juli 2015 Sånn var det her også. Skjønte ingenting jeg. Han var bare lei. Vi flyttet fra hverandre, og jeg prøver fortsatt å overbevise ham om at vi tilhører hverandre. Jeg har også veldig lyst på barn. Han har nemlig 2 fra før, som jeg ikke ser lengre. Hva bør jeg gjøre? Vurderer å spille "hard to get", slik at han ser hva han går glipp av.. Anonymous poster hash: e6864...0c4
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2015 #9 Skrevet 21. juli 2015 Sånn helt ut av det blå? Anonymous poster hash: 3c7cb...d7e Ja, egentlig.. Anonymous poster hash: ec65e...1df Uff, det høres fælt ut Men er han ikke villig til å jobbe med det da? Er jo ikke sikkert at det er over og ut for det? Anonymous poster hash: 3c7cb...d7e Har ikke spurt, har ikke orka å prate med han enda. Jeg tror set ligger mer bak, men tviler på han sier noe, sier liksom minst mulig han her. Anonymous poster hash: ec65e...1df
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2015 #10 Skrevet 21. juli 2015 Sånn var det her også. Skjønte ingenting jeg. Han var bare lei. Vi flyttet fra hverandre, og jeg prøver fortsatt å overbevise ham om at vi tilhører hverandre. Jeg har også veldig lyst på barn. Han har nemlig 2 fra før, som jeg ikke ser lengre. Hva bør jeg gjøre? Vurderer å spille "hard to get", slik at han ser hva han går glipp av.. Anonymous poster hash: e6864...0c4 Hvor lenge bør jeg "ignorere" han? Vil ikke at det skal gå for lang tid heller, redd han tror jeg er ferdig med ham.. Anonymous poster hash: e6864...0c4
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2015 #11 Skrevet 21. juli 2015 Ring fvk. Prøv å bli enige om barnefordeling før timen...lykke til 💞 Anonymous poster hash: bc474...e5c
SuperFries Skrevet 21. juli 2015 #12 Skrevet 21. juli 2015 Sånn var det her også. Skjønte ingenting jeg. Han var bare lei. Vi flyttet fra hverandre, og jeg prøver fortsatt å overbevise ham om at vi tilhører hverandre. Jeg har også veldig lyst på barn. Han har nemlig 2 fra før, som jeg ikke ser lengre. Hva bør jeg gjøre? Vurderer å spille "hard to get", slik at han ser hva han går glipp av.. Anonymous poster hash: e6864...0c4 Hvor lenge bør jeg "ignorere" han? Vil ikke at det skal gå for lang tid heller, redd han tror jeg er ferdig med ham.. Anonymous poster hash: e6864...0c4 1. Dette er ikke din tråd. Lag en ny. 2. Det er en elendig idé. Den forutsetter at mannen skjønner dine tanker, hvilket vi vet de sjelden gjør.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2015 #13 Skrevet 21. juli 2015 Sånn helt ut av det blå? Anonymous poster hash: 3c7cb...d7e Ja, egentlig.. Anonymous poster hash: ec65e...1df Uff, det høres fælt ut Men er han ikke villig til å jobbe med det da? Er jo ikke sikkert at det er over og ut for det? Anonymous poster hash: 3c7cb...d7e Har ikke spurt, har ikke orka å prate med han enda.Jeg tror set ligger mer bak, men tviler på han sier noe, sier liksom minst mulig han her. Anonymous poster hash: ec65e...1df Har dere vært sammen lenge og har dere barn sammen? Anonymous poster hash: 41617...665
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2015 #14 Skrevet 21. juli 2015 Sånn helt ut av det blå? Anonymous poster hash: 3c7cb...d7e Ja, egentlig.. Anonymous poster hash: ec65e...1df Uff, det høres fælt ut Men er han ikke villig til å jobbe med det da? Er jo ikke sikkert at det er over og ut for det? Anonymous poster hash: 3c7cb...d7e Har ikke spurt, har ikke orka å prate med han enda.Jeg tror set ligger mer bak, men tviler på han sier noe, sier liksom minst mulig han her. Anonymous poster hash: ec65e...1df Har dere vært sammen lenge og har dere barn sammen? Anonymous poster hash: 41617...665 Ja, 8 år, to barn under 4. De siste dagene har det vært litt stille her, jeg er gått lei av å aldri få litt oppmerksomhet, så jeg tenkte jeg skulle "bli som han", så da har det blitt lite prat og kun kyss når vi skal sove. Og nå kommer han og sier at han ikke orker mer. Kommer til å be om parterapi, har hjulpet før. Men så spørs det bare om han er interessert i å prøve. Anonymous poster hash: ec65e...1df
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2015 #15 Skrevet 21. juli 2015 Sånn var det her også. Skjønte ingenting jeg. Han var bare lei. Vi flyttet fra hverandre, og jeg prøver fortsatt å overbevise ham om at vi tilhører hverandre. Jeg har også veldig lyst på barn. Han har nemlig 2 fra før, som jeg ikke ser lengre. Hva bør jeg gjøre? Vurderer å spille "hard to get", slik at han ser hva han går glipp av.. Anonymous poster hash: e6864...0c4 Hvor lenge bør jeg "ignorere" han? Vil ikke at det skal gå for lang tid heller, redd han tror jeg er ferdig med ham.. Anonymous poster hash: e6864...0c4 1. Dette er ikke din tråd. Lag en ny. 2. Det er en elendig idé. Den forutsetter at mannen skjønner dine tanker, hvilket vi vet de sjelden gjør. Ja, jeg ser den. Søren, det er så vanskelig å vite hva jeg skal gjøre. Tenkte at hi og jeg var i samme situasjon, derfor jeg skriver her jeg også Anonymous poster hash: e6864...0c4
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2015 #16 Skrevet 21. juli 2015 Sånn var det her også. Skjønte ingenting jeg. Han var bare lei. Vi flyttet fra hverandre, og jeg prøver fortsatt å overbevise ham om at vi tilhører hverandre. Jeg har også veldig lyst på barn. Han har nemlig 2 fra før, som jeg ikke ser lengre. Hva bør jeg gjøre? Vurderer å spille "hard to get", slik at han ser hva han går glipp av.. Anonymous poster hash: e6864...0c4 Hvor lenge bør jeg "ignorere" han? Vil ikke at det skal gå for lang tid heller, redd han tror jeg er ferdig med ham.. Anonymous poster hash: e6864...0c4 1. Dette er ikke din tråd. Lag en ny. 2. Det er en elendig idé. Den forutsetter at mannen skjønner dine tanker, hvilket vi vet de sjelden gjør. Ja, jeg ser den. Søren, det er så vanskelig å vite hva jeg skal gjøre. Tenkte at hi og jeg var i samme situasjon, derfor jeg skriver her jeg også Anonymous poster hash: e6864...0c4 Kan du ikke bare si det til han da? At du vil prøve en gang til? Hvis han sier nei, må du bare legge han bak deg (ikke bokstavelig😜) Anonymous poster hash: ec65e...1df
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2015 #17 Skrevet 21. juli 2015 Sånn var det her også. Skjønte ingenting jeg. Han var bare lei. Vi flyttet fra hverandre, og jeg prøver fortsatt å overbevise ham om at vi tilhører hverandre. Jeg har også veldig lyst på barn. Han har nemlig 2 fra før, som jeg ikke ser lengre. Hva bør jeg gjøre? Vurderer å spille "hard to get", slik at han ser hva han går glipp av.. Anonymous poster hash: e6864...0c4 Vanligvis så skal man jo ville ha den man er sammen med for den dem er, og ikke ha dem fordi de ikke kan få dem. Høres slitsomt ut å alltid spille hard to get for å holde på han i fremtiden. Dropp dusten og finn noen som liker deg akkurat sl5ok du er. Anonymous poster hash: 98754...4f4
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2015 #18 Skrevet 21. juli 2015 Sånn var det her også. Skjønte ingenting jeg. Han var bare lei. Vi flyttet fra hverandre, og jeg prøver fortsatt å overbevise ham om at vi tilhører hverandre. Jeg har også veldig lyst på barn. Han har nemlig 2 fra før, som jeg ikke ser lengre. Hva bør jeg gjøre? Vurderer å spille "hard to get", slik at han ser hva han går glipp av.. Anonymous poster hash: e6864...0c4 Vanligvis så skal man jo ville ha den man er sammen med for den dem er, og ikke ha dem fordi de ikke kan få dem. Høres slitsomt ut å alltid spille hard to get for å holde på han i fremtiden. Dropp dusten og finn noen som liker deg akkurat sl5ok du er. Anonymous poster hash: 98754...4f4 Men, det er jo denne dusten jeg elsker. Helt rådvill!! Anonymous poster hash: e6864...0c4
HeltAnonym Skrevet 21. juli 2015 #19 Skrevet 21. juli 2015 Sånn var det her også. Skjønte ingenting jeg. Han var bare lei. Vi flyttet fra hverandre, og jeg prøver fortsatt å overbevise ham om at vi tilhører hverandre. Jeg har også veldig lyst på barn. Han har nemlig 2 fra før, som jeg ikke ser lengre. Hva bør jeg gjøre? Vurderer å spille "hard to get", slik at han ser hva han går glipp av.. Anonymous poster hash: e6864...0c4 Vanligvis så skal man jo ville ha den man er sammen med for den dem er, og ikke ha dem fordi de ikke kan få dem. Høres slitsomt ut å alltid spille hard to get for å holde på han i fremtiden. Dropp dusten og finn noen som liker deg akkurat sl5ok du er. Anonymous poster hash: 98754...4f4 Men, det er jo denne dusten jeg elsker. Helt rådvill!! Anonymous poster hash: e6864...0c4 Lag en ny tråd!! La hi få svar på sine spørsmål!
MMP Skrevet 21. juli 2015 #20 Skrevet 21. juli 2015 Spørsmålet er, vil du la dette knuse deg? Tenker du at du vil ha han - selv om han ikke vil ha deg? Eller tenker du at det er hans valg, du kan ikke styre andres følelser... så... Ikke greit det her, men jeg har alltid tenkt, om min skulle komme frem til han ikke vil være med meg mer - så kommer jeg IKKE til å kjempe med nebb og klør for å holde på han! Aldri livet Nei, grin og hyl og sørg og gjør det du føler er riktig... men mannen er ikke noe å samle på lengre. Prøv å samarbeide mest mulig og bli ferdig med det... <3
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2015 #21 Skrevet 21. juli 2015 Sånn var det her også. Skjønte ingenting jeg. Han var bare lei. Vi flyttet fra hverandre, og jeg prøver fortsatt å overbevise ham om at vi tilhører hverandre. Jeg har også veldig lyst på barn. Han har nemlig 2 fra før, som jeg ikke ser lengre. Hva bør jeg gjøre? Vurderer å spille "hard to get", slik at han ser hva han går glipp av..Anonymous poster hash: e6864...0c4 Hvor lenge bør jeg "ignorere" han? Vil ikke at det skal gå for lang tid heller, redd han tror jeg er ferdig med ham..Anonymous poster hash: e6864...0c4 1. Dette er ikke din tråd. Lag en ny. 2. Det er en elendig idé. Den forutsetter at mannen skjønner dine tanker, hvilket vi vet de sjelden gjør. Ja, jeg ser den. Søren, det er så vanskelig å vite hva jeg skal gjøre. Tenkte at hi og jeg var i samme situasjon, derfor jeg skriver her jeg ogsåAnonymous poster hash: e6864...0c4 , Er dette det nye nå. Kuppe og ødelegge andres tråder? Ser det flere steder her nå. Syns moderator burde ta en titt på denne brukeren før det går for langt. Anonymous poster hash: a669c...8bb
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2015 #22 Skrevet 21. juli 2015 Spørsmålet er, vil du la dette knuse deg? Tenker du at du vil ha han - selv om han ikke vil ha deg? Eller tenker du at det er hans valg, du kan ikke styre andres følelser... så... Ikke greit det her, men jeg har alltid tenkt, om min skulle komme frem til han ikke vil være med meg mer - så kommer jeg IKKE til å kjempe med nebb og klør for å holde på han! Aldri livet Nei, grin og hyl og sørg og gjør det du føler er riktig... men mannen er ikke noe å samle på lengre. Prøv å samarbeide mest mulig og bli ferdig med det... <3 Hadde jeg bare hatt et barn med han, så hadde alt vært så mye lettere. Nå er jeg bare så ensom og tom.. Men, takk for fine ord. Anonymous poster hash: e6864...0c4
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2015 #23 Skrevet 22. juli 2015 Spørsmålet er, vil du la dette knuse deg? Tenker du at du vil ha han - selv om han ikke vil ha deg? Eller tenker du at det er hans valg, du kan ikke styre andres følelser... så... Ikke greit det her, men jeg har alltid tenkt, om min skulle komme frem til han ikke vil være med meg mer - så kommer jeg IKKE til å kjempe med nebb og klør for å holde på han! Aldri livet Nei, grin og hyl og sørg og gjør det du føler er riktig... men mannen er ikke noe å samle på lengre. Prøv å samarbeide mest mulig og bli ferdig med det... <3 Hadde jeg bare hatt et barn med han, så hadde alt vært så mye lettere. Nå er jeg bare så ensom og tom.. Men, takk for fine ord. Anonymous poster hash: e6864...0c4 Det er IKKE lettere med barn!! Nå er det 17 timer siden han slapp bomben, og alt er bare dritt. Først var det pga økonomi, så var det at alt var så negativt, men nå er det fordi jeg var "utro". Ble litt neddopet og før jeg rakk å reagere var det gjort. Alt er min feil. Prøvde å si at han har ikke akkurat gjort så mye for å bevare gnisten han heller, men uansett hva jeg sier så vrir han det til at det er min feil. Så da er det vel det! Føles som et skikkelig nederlag å ende opp alene med to barn. Jeg har lovet meg selv (og med mannen) at det aldri skulle bli skilsmissebarn. Hvordan komme seg videre? Gråter så for jeg ser på barna, og tenker på alt jeg har ødelagt for dem. Anonymous poster hash: ec65e...1df
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2015 #24 Skrevet 22. juli 2015 Skal det være så vondt å bli dumpa?😫 Anonymous poster hash: ec65e...1df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå