Gå til innhold

Forstoppet de luxe!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha gått på Pinex Forte x 2 i nesten en uke, så er magen dertil i ulage. Ønsker tips om mat som kan sette i gang systemet igjen :)

Anonymous poster hash: 03af3...8e8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjør linfrø i blender  og strø på ca alt. Tilsett i gryter, på knekkebrød under pålegg, hele frø i yoghurt osv. Masse fiber ^_^ Selv er jeg veldig fan av Frukt og Fiber som du får på apotek/helsekost.

Anonymous poster hash: 4624b...3c2
Skrevet

Linfrø. Bland 3-4 ss linfrø i en yoghurt, spis. Drikk rikelig med væske rett etter, og i de neste timene. Gjenta dette morgen og kveld til magen er normalisert. Kan også brukes forebyggende.

(Noen drikker linfrø bløtlagt i vann, eller inntar dem på andre måter. Det er like effektivt, men jeg synes yoghurtmetoden er enklest å få i seg!)

Anonymous poster hash: 0ec62...926

Skrevet

Takk jenter. Akkurat nå så ser jeg gravid ut i 7 mnd eller noe. Og skal på tur i morgen og håper jeg klarer å få magen litt ned innen den tid :D Opp på kjøkkenet o mikse linfrø.

Skrevet

Hvis du skal ha kjapp effekt, ville jeg kjøpt magnesium oxide. Effekt av mat type linfrø etc tar noen dager og krever samtidig at du drikker mye vann.

Skrevet

Hvis du skal ha kjapp effekt, ville jeg kjøpt magnesium oxide. Effekt av mat type linfrø etc tar noen dager og krever samtidig at du drikker mye vann.

Hva er dette? Speisell magnesium?

Skrevet

Det er en type magnesium som virker bra for forstoppelse. Men den mangnesiumen vi bruker, citrate, funker også. 

Skrevet

Det er en type magnesium som virker bra for forstoppelse. Men den mangnesiumen vi bruker, citrate, funker også. 

Aha... da får jeg også rote litt i skapet mitt her og se hva jeg finner :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...