Gå til innhold

Har du en god vaskemaskin å anbefale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi må ha ny vaskemaskin og trenger en med høy kg-kapasitet (9-12 kg) da vi er mange i familien. Vi trenger også å kunne vaske dyner/puter i maskinen og da må den tåle mange kg. Den må ha ulike programmer og gjerne muligheten til å kutte ned tiden på programmene og regulere temperatur og sentrifugehastighet. Så; finnes drømmemaskinen der ute til en akseptabel pris? :-)

Anonymous poster hash: e3678...4ff
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har en Miele og det blir en Miele igjen neste gang. Så jeg kan absolutt anbefale Miele, men vi har ganske enkle behov, så jeg har dessverre ikke nok erfaring med de mer avanserte maskinene deres til å kunne anbefale en bestemt type :)

Skrevet

Miele her også! Dyr, men superbra, og varer i årevis! Kjempe-kvalitet!

Skrevet

Miele her også. Åtte år gammel maskin, gått 1-2 ganger daglig i gjennomsnitt i de åtte årene. Aldri noe reparasjon eller problemer, sliter lite på tøyet, bra ullprogram +++

Kjøper Miele igjen den dagen denne tar kvelden.

Anonymous poster hash: 5ec73...c46

Skrevet

Miele! Styr unna hoover. Ikke verdt pengene

Skrevet

Miele. Etter å hatt andre merker blir det aldri noe annet. 

Skrevet

Vi har Miele og er veldig godt fornøyd med den, men en Miele med denne plasskapasiteten du trenger koster mye. Over 20000. 

Vi hadde før en Siemens og den holdt i over 15 år, så det kan være et alternativ selv om også Siemens er noe dyre.

Skrevet

Vi har samsung 12 kilos, veldig fornøyd. Betalte 10000 for den for ca 18 mnd siden.

Miele er kvalitet, og førsteønsket, men ble for dyrt om vi skulle ha kiloskapasiteten vi ønsket.

Skrevet

Tusen takk for alle svar:-) Jeg finner bare Mielemaskiner med max 8 kg kapasitet. Har noen av dere link til Miele med 10-12 kg? 

Anonymous poster hash: e3678...4ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...