Iselilja Skrevet 21. juli 2015 #1 Skrevet 21. juli 2015 Har forelsket meg i Stokke Trailz, men sittedelen virker så upraktisk. Liker at den er høyt oppe, og at barnet kan sitte veldig oppreist i den, men hvordan er den å sove i? Stemmer det at setet må løftes helt av for å legge det bakover? Hvordan fungerer dette i praksis? Og sover barnet godt i vognen (setet ser litt bilstolaktig ut)?
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2015 #2 Skrevet 21. juli 2015 Du må ikke ta av sittedelen når du skal regulere hvilestilling. Sittedelen har innlegg som gjør barnet ligger flatere i begynnelsen, etterhvert tar du det vekk for å få bedre plass. Barnet sitter/ligger i en god ergonomisk stilling. Har fått maange tilbakemeldinger på denne vognen iom jeg er selger av den, og de er stort sett veldig bra mtp plass og funksjonalitet. Anonymous poster hash: d88e5...2c8
Iselilja Skrevet 21. juli 2015 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2015 Du må ikke ta av sittedelen når du skal regulere hvilestilling. Sittedelen har innlegg som gjør barnet ligger flatere i begynnelsen, etterhvert tar du det vekk for å få bedre plass. Barnet sitter/ligger i en god ergonomisk stilling. Har fått maange tilbakemeldinger på denne vognen iom jeg er selger av den, og de er stort sett veldig bra mtp plass og funksjonalitet. Anonymous poster hash: d88e5...2c8 Så bra på butikken ble jeg vist at jeg måtte løsne hele setet fra basen, løfte det opp og sette det ned i ny posisjon. Det stemmer altså ikke? Har så lyst på vognen, men syntes akkurat den funksjonen virket håpløs.
Iselilja Skrevet 21. juli 2015 Forfatter #4 Skrevet 21. juli 2015 Jeg så en video på YouTube nå om hvordan setet kunne reguleres. Merkelig at de ikke visste dette på butikken. Men da blir det nok Trailz på oss. Virker som en super vogn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå