Anonym bruker Skrevet 21. juli 2015 #1 Skrevet 21. juli 2015 vet at man kan leie sånn maskin, men jeg har ikke mulighet til det uten å få hjelp til frak o.l. Så er det noen som har tips til hvordan man kan rengjøre sofa selv? Jeg pleier å bruke vanish og bare skrubbe, men nå er det bare ekkelt. Sofaen lukter vondt og det er masse flekker. Noen med en mirakelkur? Anonymous poster hash: 76698...286
Rosepus™ Skrevet 21. juli 2015 #2 Skrevet 21. juli 2015 Møbelforetninger har tekstilrens, et slags skum. Middels/ok effektivt. Bakepulver, google det...for tror det fjerner lukt i stoff. Mener noen bruker det på madrasser som så støvsuges, om jeg ikke husker feil. Strør på, lar være på ei stund før det støvsuges av. Når det er sagt, vi fikk låne en industrimaskin av ei som jobber i iss, herreguuud, jeg hadde gladelig bært maskina fram og tilbake når jeg så hvor fin sofaen ble etterpå. (Lettere skremt av all dritten som kom ut av sofaen da, men det er en annen historie)
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2015 #3 Skrevet 21. juli 2015 Møbelforetninger har tekstilrens, et slags skum. Middels/ok effektivt. Bakepulver, google det...for tror det fjerner lukt i stoff. Mener noen bruker det på madrasser som så støvsuges, om jeg ikke husker feil. Strør på, lar være på ei stund før det støvsuges av. Når det er sagt, vi fikk låne en industrimaskin av ei som jobber i iss, herreguuud, jeg hadde gladelig bært maskina fram og tilbake når jeg så hvor fin sofaen ble etterpå. (Lettere skremt av all dritten som kom ut av sofaen da, men det er en annen historie) Kjøpe meg bakepulver i morgen kanskje! Er ingen møbelbutikker i nærheten, men kan jo titte på senteret i morgen etter skum. Takk for svar Med sånn maskin skal jo ikke sofaen brukes på 24t. Noe som er litt dumt da vi er 2 stk her og har ingen andre sittemøbler i leiligheten. Anonymous poster hash: 76698...286
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2015 #4 Skrevet 21. juli 2015 En tekstilrensemaskin er mindre enn en barnevogn og gjør utvilsomt en mye, mye bedre jobb enn å spraye på skumløsning for å støvsuge av. Spør pent om du har noen bilglade venner som gidder å kjøre deg en tur-retur mot en sixpack eller no Anonymous poster hash: 12cf5...146
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå