Anonym bruker Skrevet 21. juli 2015 #1 Skrevet 21. juli 2015 er bare 4+6, (tror jeg er litt lengre selv!) har hatt småblødning/spotting siden torsdag.. Dette er 3 gangen jeg har mageknip! Slik mageknip en har før en får spysjuka eller noe.. Noen som har vært borti noe lignende? Skal sies at jeg går på progynova pg utrogest siden dette er fryseforsøk:) Anonymous poster hash: bd6f9...92e
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2015 #3 Skrevet 21. juli 2015 Som å lese om meg selv helt vanlig Anonymous poster hash: e5c2c...aa7
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2015 #4 Skrevet 21. juli 2015 Det er helt vanlig, slik har jeg det nå også å jeg er tredjegangs gravid. Spotting kan være normalt men det kan også være ett tegn på at noe er galt. Uansett får du en tidlig ul i uke 7-8 ved ivf 😊. Lykke til Anonymous poster hash: ff130...981
siot Skrevet 21. juli 2015 #5 Skrevet 21. juli 2015 Hadde mageknip og var obstipert hele svangerskapet... håper det går over snart for din del :-)
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2015 #6 Skrevet 21. juli 2015 Begynte å blø mer nå og mageknipen har flyttet seg mer mot høyresiden og nedover foten.. Fossblør ikke, men friskt blod og mer en spotting.. Håper det går over, men har ikke troen, får ringe legen når jeg kommer hjem i fra ferie i morgen Anonymous poster hash: bd6f9...92e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå