Anonym bruker Skrevet 21. juli 2015 #26 Skrevet 21. juli 2015 Ikke her i hus:) ønsker ikke å ødelegge musklene mine der bak. Derfor er vi enige om at mannen får skaffe seg en egen analelskerinne, kun til dette bruk funker bra det. Anonymous poster hash: 11f06...866
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2015 #27 Skrevet 21. juli 2015 Jeg kunne gjerne hatt det oftere, men samboer liker vanlig sex bedre, så da blir det veldig sjelden... Anonymous poster hash: dc5dd...e26
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2015 #28 Skrevet 21. juli 2015 For menn er et hull et hull. I tillegg handler det om dominanse og underkastelse. At han får utnytte henne som han vil tenner han. Hva det gjør for henne? Det bryr ikke mannfolk i nevneverdig grad så lenge han får sitt. Alle menn er sånn. Alle. Anonymous poster hash: 5d25b...0b1 Utrolig kjipt å få vite av en anonym på dib at jeg er blitt lurt i alle år. Har nettopp innsett at mannen min er nødt til å være dame. Jeg er blitt lurt trill rundt. Jeg tror kanskje det var helskjegget som gjorde at jeg ikke hadde mistanke. Jaja, får trøste meg med at guttungen må være den nye Jesus (for barnefaren viste seg jo å være dame). DET er jo litt kult:-) Anonymous poster hash: 01f05...d74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå